Gå til innhold

Strekkmerker av ingen grunn?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 15 år gammel jente, som er 175 cm og veier omtrent 85 kilo... Jeg har hatt fått strekkmerker over mage, armer, lår, bryster og legger... Jeg aner ikke hva de kommer fra! Jeg har ikke lagt på meg (ikke så mye iallefall, jeg vet egentlig ikke), og jeg har ikke vokst. Jeg har også hatt litt ryggplager og når jeg har fått sår eller noe sånt har det tatt en evighet for å gro... Arrene blir der mye lenger enn naturlig? Jeg har ikke vært på noen medisiner, så dette er ikke en bieffekt. Er det noe galt med meg, eller er dette naturlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352489-strekkmerker-av-ingen-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strekkmerker kan komme av hormoner. Og dersom du ikke har lagt på deg eller vokst raskt den siste tiden så er det garantert derfor. Det er helt normalt.

Og de blir mindre synlige når de "går seg til" litt. :0)

Jeg har hatt disse i flere år nå og de blir hvite/gråe... De er fremdeles ganske synlige og dette irriterer meg noe voldsomt... Har noen tips til hvordan jeg kan få gjort dem mindre synlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...