Mamma07 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og det var godt! Endelig begynner jeg og fungere normalt igjen, kvalmen har forsvunnet og energien begynner og vise seg Eneste er at jeg blir litt dårlig når jeg er sulten eller hvis det e mye stress på jobben.. Har ikke fortalte det til alle rundt meg enda, føler meg ikke helt klar, har sagt det til nermeste venner, sjefen og hun jeg jobber tettest med. Er jo selfølgelig blitt kjempe forskjøla, så det er jo en skikkelig demper på dagsformen... Men det går mot bedringens vei Noen andre her inne på DOL som skal ha barn rundt mars måned?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352502-da-var-jeg-kommet-til-uke-12/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gravid oxo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg skal ha om to uker jeg :-) Var veldig dårlig i starten, spesielt rundt uke 8-9 eller noe husker jeg, da hadde jeg ekstrem kvalme, var like før sykehusinnleggelse... spydde flere ganger om dagen og klarte ikke få i meg noe mat Men så kom jeg meg over kneika og det gikk over til mest morgenkvalme og kanskje noe på kvelden og etterhvert forsvant vel kvalma så og si helt rundt uke 12... Deilig å få tilbake energien igjen. Lett å bli forkjølet når en er gravid ja, immunforsvaret er visst nedsatt for å beskytte fosteret mot å bli utstøtt... så noe positivt i det... men en blir jo så slapp i tillegg til at en er gravid. Nå har jeg vært stort sett frisk men nå på slutten har jeg hatt et par tette forkjølelse, nå i det siste slik at jeg har blitt kvalm av slim/snørr i halsen og kastet opp Ikke noe særlig... håper jeg bare blir bra til jeg skal føde. Trenger liksom å ha luftveiene frie så jeg får mest mulig energi til jobben hehe Står jo i tipsene at man skal puste sakte inn med nesen og så ut med munnen, ikke så lett om man er potte tett i nesen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352502-da-var-jeg-kommet-til-uke-12/#findComment-3018364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.