Gå til innhold

Hva synes dere om dette? Demi Moore

Anbefalte innlegg

Nå skal man faktisk være ganske heldig genetisk og hormonelt for a) ikke få magen, lårene og alle andre steder fulle av strekkmerker i graviditeten og B) ha hud som trekker seg perfekt sammen. Man kan ikke slanke bort slapp hud. Ei heller trene den bort.

Strekkmerker har jeg liten tro på. Alle sier de har dem, men ingen ser stort til dem. Denne slappe huden har jeg heller ikke sett noen til på jenter jeg har vært borpå som har født barn, så jeg tviler på at det er så spesielt å ikke ha det.

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• morsan

16

• Glimtipper

8

• AAA

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

''Forresten forferdelig fjortis og stille seg opp slik med kamera og posere forran speilet.''

Ja, både barnslig og en anelse harry. Og når jeg leser annet sted i tråden at hun har problemer med å få roller, aner man kanskje en sammenheng - "all PR er god PR"?

Nå er det riktignok et generelt problem for Hollywood-kvinnene dette med å få roller når de ikke lenger er helt unge. Men kanskje er det av problemene til Demi med flere at de har hatt roller der det var av avgjørende betydning at de var unge, pene, sexy? Skuespillerinner som er mer kjent som karakterskuespillere ser ikke ut til å ha det samme problemet.

Hun burde proeve seg med et annet image. Hvis du ser paa Meryk Streeep, saa er det mulig. Ogsaa en flott dame, men ikke saa harry.

Ah. Vanitiy Fair. Jaja, samme greia. Jeg husker bildet da det skapte en del storm i media. Husker ikke hvorfor, dog. ;)

Hvert tiår har sin 'greie' over hva som er kontroversielt. Lucy Ball skapte furore da hun som første person brukte ordet "pregnant" på amerikansk TV, og ikke sa "with child" el lign!

Noen tiår senere lar man seg sjokkere av en naken, høygravid superstjerne.

Strekkmerker har jeg liten tro på. Alle sier de har dem, men ingen ser stort til dem. Denne slappe huden har jeg heller ikke sett noen til på jenter jeg har vært borpå som har født barn, så jeg tviler på at det er så spesielt å ikke ha det.

Du -tror- ikke på strekkmerker og slapp hud? ;)

Jeg sier ikke at 90 % sliter med dette i stor grad. Jeg sier at de som ikke gjør det har ikke vært "flinke", de har vært heldige.

Hun burde proeve seg med et annet image. Hvis du ser paa Meryk Streeep, saa er det mulig. Ogsaa en flott dame, men ikke saa harry.

Ja, jeg tenkte på nettopp Meryl Streep :-)

Men hun har jo hatt et helt annet image hele tiden - ikke bare som godt voksen.

(Og så er hun vel hundre ganger bedre skuespiller også...*S*)

Gjest Nickløsheletiden

Ja, jeg tenkte på nettopp Meryl Streep :-)

Men hun har jo hatt et helt annet image hele tiden - ikke bare som godt voksen.

(Og så er hun vel hundre ganger bedre skuespiller også...*S*)

Ja, hun er flink og hun har et image som varer:)

Annonse

Jeg sier ikke at 90 % sliter med dette i stor grad. Jeg sier at de som ikke gjør det har ikke vært "flinke", de har vært heldige.

Når det gjelder strekkmerker og slapp hud, så tror jeg ikke det bare handler om flaks hvis man ikke har fått det. Jeg tror det handler om tre ting:

1.Kosthold

2.Trening

3.Gener

Jeg tror de finnes (jeg har det selv - i skulder-/brystparti, noe jeg fikk etter stor vektøkning den gang jeg begynte å trene), men jeg tror ikke noe på det som et problem. Dette har jeg utforsket på nært hold, for strekkmerker er åpenbart noe mange jenter som har født har komplekser for. Og jeg fatter det ikke. Selv med trynet gravd godt nedi disse forferdelige strekkmerkene ser jeg dem knapt.

For alt jeg vet har Demi Moore også sånne, men de synes ikke på bildet, noe de færreste vil gjøre, og skulle de synes er det alltids noe som heter retusjering i phtoshop, noe jeg begynner å forstå og enhver kan gjøre selv i dag, og ingen vet hva Demi Moore har gjort med de bildene før hun la dem ut på nettet. ;)

Hvert tiår har sin 'greie' over hva som er kontroversielt. Lucy Ball skapte furore da hun som første person brukte ordet "pregnant" på amerikansk TV, og ikke sa "with child" el lign!

Noen tiår senere lar man seg sjokkere av en naken, høygravid superstjerne.

Ja, for folk ble sjokka? Jeg mener å huske det.

Det er sykt å tenke på hva vi lot oss sjokkere over bare for rundt 10 år siden, og 10 år før det. :)

Gjest Nickløsheletiden

Når det gjelder strekkmerker og slapp hud, så tror jeg ikke det bare handler om flaks hvis man ikke har fått det. Jeg tror det handler om tre ting:

1.Kosthold

2.Trening

3.Gener

Det tredje punktet har med flax og gjoere:)

Ja, for folk ble sjokka? Jeg mener å huske det.

Det er sykt å tenke på hva vi lot oss sjokkere over bare for rundt 10 år siden, og 10 år før det. :)

"vi" er jo ikke nødvendigvis deg&meg, da, men folk i Junaiten;-)

Bare tenk på puppen til ...var det frøken Jackson? - flashet i ett sekund under Super Bowl... *djeezes*

"vi" er jo ikke nødvendigvis deg&meg, da, men folk i Junaiten;-)

Bare tenk på puppen til ...var det frøken Jackson? - flashet i ett sekund under Super Bowl... *djeezes*

Nei, jeg ble ikke engang sjokka den gang Anna Nicole Smith sendte hauger av menn i grøfta. ;)

Ja, puppen til Janet, ja. Den resulterte i at alle direktesendinger nå sendes noen sekunder etter direkten, så produsentene kan sensurere fæle nipler og den slags.

Jeg for min del tror de er klin gale i store deler av USA (og i bibelbeltet).

Annonse

Søk opp bilde av Demi Moore som høygravid. Der vil du se at hun ikke engang forfalt under graviditeten.

Ergo er det ingen grunn til at hun skal forfalle etterpå.

Du ser det samme på andre i Hollywood, modeller, idrettsjenter, osv, altså mennesker som i en eller annen grad er avhengige av kroppen sin, og til vanlig trener. De forfaller ikke verken under eller etter graviditeten.

De som ikke har et fnugg av trenings-/kostholdsener i kroppen, ser derimot ofte ut til å slite, men kvinnen over skriver som om dette gjelder alle - noe som er tøv.

''Der vil du se at hun ikke engang forfalt under graviditeten.

Ergo er det ingen grunn til at hun skal forfalle etterpå.''

Ikke alle "forfaller" under graviditeten, faktisk er det ganske vanlig å blomstre å være vakrere enn noen gang da.

Demi Moore - before & after pictures:

Puppene:

http://www.celebrityplasticpics.com/demimoore.htm

Tenner, tannkjøtt, hake:

http://www.virginmedia.com/images/demi-moore-400x350.jpg

Det var også en del andre bilder som skal bevise før&etter operasjoner, men det kan disuteres om det bare var forskjellen på en god og en dårlig dag ;-)

Uansett hva hun har gjort eller ikke gjort, er det fullt mulig å bruke masse penger på mange operasjoner og fortsatt se naturlig ut - ikke alle blir som Michael Jackson! det kan være snakk om fettsuging av knær, rumpeløft osv.

Her er noen påstander om hva hun angivelig skal ha foretatt:

http://lh6.ggpht.com/fisherwy/Rupgtkm1i6I/AAAAAAAAIdI/Iegcl7XZku8/demi+moore+plastic+surgery+and+expense%5B4%5D.jpg

Woohaah.. det er opppussinga si det! ....et ord med tre P-er! Jøss. Dobbelt imponert.

1.Kosthold

2.Trening

3.Gener

Strekkmerker har virkelig ingenting med kosthold og trening å gjøre, med mindre du mener at man kan få strekkmerker av å bli større raskt pga enten kosthold og trening - for akkurat det er tilfelle.

Men man kan _ikke_ unngå strekkmerker ved å spise "riktig" under et svangerskap, for eksempel.

Gener, derimot, er adskillig mer relevant.

Strekkmerker er noe man får eller ikke får, uavhengig av hva man spiser eller gjør.

Jeg har to unger og ingen strekkmerker, det er bare flaks. Har verken smurt meg eller gjort noe som helst for å unngå dem.

Jeg er ikke spesielt lekker, langt ifra, men akkurat strekkmerker har jeg faktisk ikke.

1.Kosthold

2.Trening

3.Gener

Strekkmerker er noe man får eller ikke får, uavhengig av hva man spiser eller gjør.

Jeg har to unger og ingen strekkmerker, det er bare flaks. Har verken smurt meg eller gjort noe som helst for å unngå dem.

Jeg er ikke spesielt lekker, langt ifra, men akkurat strekkmerker har jeg faktisk ikke.

Gener kan sikkert spille inn, men dem velger man ikke.

Gjest Nickløsheletiden

Gener kan sikkert spille inn, men dem velger man ikke.

Jeg fikk strekkmerker (hvite striper) på begge hoftene allerede som tenåring. De blir spesielt fremtredende når jeg er brun, da de forblir hvite. Eldstedatteren har fått det samme.

Tror mest på arv jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...