Gå til innhold

Hvor låne penger i en fei?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kongen dy.

Eller er det noen som vet om det er mulig å utsette en regning hos Telenor i 2 uker?

Har ikke giddi og ringt for å høre... det tar flere timer å komme gjennom som regel...

Slettes ikke umulig at det lar seg ordne. Men det er bare en måte å finne ut av det på...

Annonse

Åh. Det er jo supert.

Ja jeg er sikker på at det ikke vil være noe problem :-) Bedre det enn å skulle ta opp et forbrukslån på 10000kr for jeg tror nemlig ikke man kan ta opp så lite som 2000kr, da er det i så fall bedre å spørre noen man kjenner om man kan låne pengene av dem.

Gjest nei det er ikke meg

Logg deg inn på "min side" og velg "betalingsutsettelse". Der kan du velge å få den utsatt inntil 30 dager (tror jeg) eller å betale den i opptil 4. avdrag.

''Siden du benytter Avtalegiro og/eller eFaktura, kan vi dessverre ikke tilby deg betalingsutsettelse eller avdragsordning.''

Bæsj. Men takk til deg, uansett.

Gjest Sørøst

''Siden du benytter Avtalegiro og/eller eFaktura, kan vi dessverre ikke tilby deg betalingsutsettelse eller avdragsordning.''

Slett avtalegiroen din. Det gjør du i banken din. Det gjorde jeg. Etter et par dager vil du kunne velge betalingsutsettelse.

Gjest nei det er ikke meg

Slett avtalegiroen din. Det gjør du i banken din. Det gjorde jeg. Etter et par dager vil du kunne velge betalingsutsettelse.

Hva skjer om jeg ikke foretar meg noe? Altså de kan jo ikke trekke penger fra en tom konto... så betaler jeg den når jeg får penger... vil jeg få purregebyr innen 2 uker?

Gjest Sørøst

Hva skjer om jeg ikke foretar meg noe? Altså de kan jo ikke trekke penger fra en tom konto... så betaler jeg den når jeg får penger... vil jeg få purregebyr innen 2 uker?

Ja det vil du + en skrape i lakken. De registerer de som får purring.

Annonse

Det er ikke noe stort som skjer om du utsetter betaling to uker, men du vil nok få et purregebyr.

Gjest luftslott

Når du har avtalegiro kan ikke Telenor heller registrere utsettelse, selv om det ikke er noe problem å få utsatt en regning to uker. Du må gå inn i nettbanken og slette den der, så betaler du den når du får penger. Men det er bra at du har tatt kontakt med Telenor, så har de registrert din henvendelse!

Denne regningen du snakker om - er det en regning som har kommet for første gang - altså, det er ikke noen purring eller inkassovarsel?

Som du sier et annet sted i tråden, de kan jo ikke trekke penger fra en tom konto, og hvis du vet at du får penger om 14 dager så er jo ikke dette noe problem... I verste fall så rekker du å motta en purring, med 56 kroner i purregebyr (eller en sum deromkring). Jeg betaler ofte regninger etter at purringen har kommet jeg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...