Gjest fårikkesove Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei, Siste mens startet 16.juli 2010 og varte ca. en uke. Jeg har normalt 28 dager syklus og disse er ganske presise. 26. og 27. juli hadde jeg strekkbar, eggehviteaktig utflod. Tykkere og mer strekkbar 27. enn 26.. Fredag morgen 30.juli i 9 - 10 tiden hadde jeg sex med eksen min. Han trakk seg ikke ut og alt kom inni meg. Natt til søndag 1.august, dvs. søndag morgen 1.august ca. 5 om morgenen, klarte jeg å ha "tullesex" med en fyr. Han fikk ikke utløsning verken inni meg eller utenfor og var heller ikke i nærheten av en utløsning, da han nesten ikke var inne i meg. Mandag 2.august tar jeg en angrepille, men da er det mer 72 timer siden jeg hadde sex med min eks 30.juli.. Ventet mensen 13. august. Tok en test 15. august og den viste gravid. Var på en ultralyd onsdag 1. september og da var embryoet 68/69 mm langt og tilsvarte 6 uker og 4 dager.. Dette tilsier vel at det er min eks som er far? Jeg har time til forundersøkelse til abort på mandag 6. september, men nå er jeg så redd og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er redd for å ta det bort og redd for å beholde. Jeg har tre barn fra før, hvorav den yngste med min eks.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352641-usikker-og-redd-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Man regner med at befruktning kan finne sted i seks dager som avsluttes på eggløsningsdagen, og den er 14 dager før neste menstruasjon som for ditt vedkommende er på dag 14 etter forrige da du har syklus på 28 dager. Du har da sannsynligvis hatt eggløsning 30.juli, og det er den mest fruktbare dag. Det du beskriver med sædavgang tyder jo også klart på at du er gravid med ’eksen’. Med samleier med så kort mellomrom vil man vanligvis ikke kunne avgjøre farskapet, men her må du føle deg ganske sikker. Så må du jo overveie om du vil beholde eller velge avbrytelse. Du må bestemme deg innen 12 uker, innen 9 uker kan man utføre ’medisinsk abort’ hvor aborten fremkalles med tabletter. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352641-usikker-og-redd-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-3020297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.