Gå til innhold

Piercing i underleppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Sør

6

• Mandolaika

6

• candyqueen_83

4

Hun lurer selvsagt på hvorfor hun fikk hull i ørene som seksåring når hun ikke kan få hull i leppa ;-P

Tror hun har skjønt at jeg ikke gir meg, så hun har heldigvis slutta å mase nå ;)

Jeg forstår hvorfor hun spør, og jeg vet ikke helt hva jeg hadde svart, men jeg synes det er to forskjellige ting med hull i ørene og piercing i leppa!

Takk :)

Jeg vet jeg ville svart det samme selv dersom noen spurte meg det samme spørsmålet, men noen ganger kan man bli i tvil om man er så teit og avlegs som ungdommen påstår ;)

"Jeg vet jeg ville svart det samme selv dersom noen spurte meg det samme spørsmålet, men noen ganger kan man bli i tvil om man er så teit og avlegs som ungdommen påstår ;)"

Jeg pleier også å sjekke ut litt ting med andre mødre som har barn på samme alder som meg, finne ut om jeg er heeeelt på bærtur.

Annonse

"Jeg vet jeg ville svart det samme selv dersom noen spurte meg det samme spørsmålet, men noen ganger kan man bli i tvil om man er så teit og avlegs som ungdommen påstår ;)"

Jeg pleier også å sjekke ut litt ting med andre mødre som har barn på samme alder som meg, finne ut om jeg er heeeelt på bærtur.

Akkurat ;) Godt jeg ikke er den eneste som kan føle seg usikker iblant ;)

Annonse

Ja, argumentere kan de. Ikke så rart siden de har 24 timers service og full forhandlingsrett fra 2 årsalderen. ;)

24 timers service _i_ 2-års alderen, fordi de trenger det, men ikke _fra_ 2-års alderen. Full forhandlingsrett får de ikke før de blir 18.

Problemet er at hun muligens vil skylde på meg når hun blir voksen og fortsatt har arr etter piercingen i ansiktet.... Når hun er gammel nok til å bestemme selv, så har kun kun seg selv å skylde på ;)

tror nok neppe at hun skylder på deg pga et evt arr.. Og arret kommer neppe til å bli mye synlig.. =)

tror nok neppe at hun skylder på deg pga et evt arr.. Og arret kommer neppe til å bli mye synlig.. =)

''Og arret kommer neppe til å bli mye synlig.. =)''

Med mindre datteren skal ha skjegg er det vanskelig å forestille seg et sted arret blir mer synlig enn i ansiktet.

''Og arret kommer neppe til å bli mye synlig.. =)''

Med mindre datteren skal ha skjegg er det vanskelig å forestille seg et sted arret blir mer synlig enn i ansiktet.

å? du har liksom peiling på hvordan arret mitt ser ut også?

Gud, sier jeg bare...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...