Gå til innhold

Voldsomt med kynnere i natt

Anbefalte innlegg

Gjest andregangsgravid

Flere ganger i timen....

litt ubehagelige og.

Har hatt litt småkynnere før der magen blir stram,

men nå var det mer ubehagelig. Kan det være at ting er i ferd med å skje?

Er under 2 uker til termin.

Fikk også dritvondt nederst i magen på høyre side, kjentes ut som noe hadde forstrukket seg, kjente det da jeg skulle snu meg over på venstre side auuu

holdt hånden over, gikk over til slutt da, men ble litt bekymret :(

Så hele natta i natt har jeg gått og kjent på kynnere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352668-voldsomt-med-kynnere-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Om det ikke går over (litt sent å si nå da), så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med fødeavdelinge.

Det gikk over dagen etter :-) Hadde mindre kynnere i dag.

Kan det være at jeg drakk en halv kopp kaffe tidligere på dagen?

Har drukket cola uten å ha reagert på det, men ikke kaffe... det er jo litt sterkere hmmmm... men er vel livmora som driver og forbereder seg.

Det gikk over dagen etter :-) Hadde mindre kynnere i dag.

Kan det være at jeg drakk en halv kopp kaffe tidligere på dagen?

Har drukket cola uten å ha reagert på det, men ikke kaffe... det er jo litt sterkere hmmmm... men er vel livmora som driver og forbereder seg.

Høyst sannsynlig er det kroppen som forbereder seg på det som skal skje. Og når jeg anbefalte å kontakte føden, så var det ikke fordi det skulle være noe galt - men fordi fødselen kunne være i gang :)

Ønsker deg masse lykke til :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...