Gå til innhold

Bytting mellom p- piller og minipiller.

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg byttet fra p-piller til mini- piller etter jul. Jeg slet med småblødninger mens jeg brukte minipillene, jeg fikk også de sedvanlige pms symptomer + magekrampe men dog mindre enn før. Jeg fikk tips om å ta to minipiller for å stoppe blødningene, dette virket første gang.

Så løp jeg tørr for penger for to uker siden (er student;) og manglet plutselig fler minipiller, jeg begynte derfor på mitt gamle p-pille brett igjen, og brukte dette i to uker, jeg hadde småblødninger mens jeg gikk på dette (meget lite, men det var liksom noen oppsamlinger oppe i skjeden). Jeg fikk penger og kjøpte meg minipiller igjen etter to uker, og begynte på disse for et tre dager siden. I dag har jeg fått blødninger igjen, og ganske mye. Ikke bare plettblødninger. Jeg skal ta minipiller, men er litt bekymret for om jeg har forvirret kroppen min for mye nå?....

synspunkt? Kan det være farlig å bytt eslik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352679-bytting-mellom-p-piller-og-minipiller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke det helt optimale nei. Det kan nok være du må slite litt med blødninger etter å ha byttet slik. Men er du i det hele tatt ordentlig beskyttet mot graviditet når du har byttet slik? Det ville ikke jeg stolt på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...