Gå til innhold

Til dere damer: Hvor mye sminke bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sminkedokka

Jeg bruker foundation,litt mattende pudder, eyeliner, mascara, solpudder/rouge.

Skal jeg på noen festligheter blir det øyenskygge og lipgloss i tillegg.

Jeg også bruker lipgloss når jeg skal på noen festligheter, og så sminker jeg meg litt mer enn vanlig, men ikke mye. :)

På en hverdag, ingenting. Jeg har arbeid som kan bli fysisk og grisete.

Skal jeg ut bruker jeg mascara, litt øyenskygge og svakt farget lipgloss. kremer og pudder tetter igjen porene i ansiktet så jeg ser ikke ut etterpå.

Fordi du bruker feil type krem og pudder ;O)

Annonse

Jeg pleier å bruke hudfarget foundation for å jevne ut huden bedre. Deretter bruker jeg eyeliner, mascara og rouge. Når man bruker foundation MÅ man bruke litt rouge for ikke å bli "grå" i trynet ;)

Lipgloss er jeg avhengig av, men bruker helst en nøytral en.

Annonse

Jeg bruker endel sminke, men jeg er nøye med å ikke se for sminka ut. Foundation, mascara, eyeliner og øyebrynspudder til hverdags. Noen ganger leppestift også.

Mer av alt pluss øyenskygge til fest:)

Enig. Det trenger ikke se ut som man skal på fest selv om man har på seg sminke :o)

Veldig sannsynlig. Jeg har svært liten peiling på sånt. Kan du anbefale noe?

Alle løse pudder fra ID Fondation er lette, og sies å vere så rene at de ikke tetter porene - i reklamen heter det at en kan til og med sove med den på :) Disse produktene finner du på flere hudpleiesalonger og parfymeri. Dyre, men drøye, lekre og - visstnok ikke "skadelig" for oss med problemhud:) De har øyenskygger osv i samme serie. Lekre farger!

Selv bruker jeg solpudderet, og et lyst (gult) pudder på nesen og der hvor jeg ellers er mest rød. Påføres med kost, resultatet blir fint og "naturlig". Kajal og mascara brukes ofte i hverdagen.

Litt jordfarger, pudder og mascara. Er mørk og ser veldig dratt og bleik ut vinterstid uten litt juks. Min mørke side kommer frem når jeg en sjelden gang går ut, da er jeg litt Ava Gardner.

http://www.twolia.com/blogs/daily-beauty-break/files/2009/06/ava_gardner_front.jpg

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...