Gå til innhold

Hvor mange enheter alkohol drikker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• meg__123!

3

• Sør

2

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

5 enheter er ca. en flaske vin. Du er nærmest avholds.

Er det noe galt i å være nærmest avholds da? Har ikke behov for så mye alkohol jeg. Mange drikker jo for å kunne ha det moro, jeg klarer å ha det gøy og kose meg uten :o)

Annonse

Gjest drikker kanskje fo rmye

Er det noe galt i å være nærmest avholds da? Har ikke behov for så mye alkohol jeg. Mange drikker jo for å kunne ha det moro, jeg klarer å ha det gøy og kose meg uten :o)

Hvor har jeg antydet at det er noe galt i å være avholds? Jeg synes det er galt å drikke for mye. Lurer på om jeg skal slutte helt å drikke alkohol.

Varierer. På ferie- og fest- og på byen drikker jeg en del enheter, men sjelden så mye at det renner over.

Den siste uka har jeg drukket 4 enheter alkohol. 3 halvlitere på fredag og en (stram) cognac i går.

Spørs om jeg ikke tømmer cognacflaska i kveld. Det er kun en igjen, og det tar seg ikke ut.

Hvor har jeg antydet at det er noe galt i å være avholds? Jeg synes det er galt å drikke for mye. Lurer på om jeg skal slutte helt å drikke alkohol.

Nei, det bare hørtes sånn ut i setningen. Jeg regner meg verken som avholds eller alkis :P Jeg drikker når jeg har lyst til å smake alkohol, men det er ikke så ofte bare.

Gjest drikker kanskje for mye

Nei, det bare hørtes sånn ut i setningen. Jeg regner meg verken som avholds eller alkis :P Jeg drikker når jeg har lyst til å smake alkohol, men det er ikke så ofte bare.

Jeg kan umulig forstå hvordan du trakk det ut av setningen "du er nærmest avholds" at det er negativt. Det ble satt frem som fakta.

Tror du blander tidligere erfaringer inn her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...