Gå til innhold

Hvor mange enheter alkohol drikker dere?

Anbefalte innlegg

Jeg kan umulig forstå hvordan du trakk det ut av setningen "du er nærmest avholds" at det er negativt. Det ble satt frem som fakta.

Tror du blander tidligere erfaringer inn her.

Tidligere erfaringer? Har ikke noe særlig erfaringer med det, men jeg vet ikke hvorfor jeg tolket det slik. beklager.

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• meg__123!

3

• Sør

2

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Som regel drikker jeg alkohol i løpet av en uke - en kveld eller tre. Da tar jeg som regel 1-2 glass vin eller en halv liter med øl.

Da blir det vel 1-5 enheter pr uke.

En sjelden gang (2-4 ganger i året) drikker jeg betydelig mer.

Jeg drikker svært sjelden. Pleier aldri drikke alkohol til mat (syns det er bedre med brus, i tillegg til at jeg stort sett har ungene i nærheten når jeg spiser), men tar noen øl sammen med venner i blant. Blir neppe mer enn 12-14 øl til sammen over et helt år.

Annonse

En flaske vin pluss et par øl i uka. Hvor mange enheter det gir vet jeg ikke, men jeg drikker kun alkohol i helgene. Vi deler en flaske vin så å si hver fredag og lørdag, og drikker øl til maten søndag.

I ferier blir det mere. Jeg elsker øl og vin.

Jeg kan umulig forstå hvordan du trakk det ut av setningen "du er nærmest avholds" at det er negativt. Det ble satt frem som fakta.

Tror du blander tidligere erfaringer inn her.

jeg tolket det på samme måte som candyqueen, så hu var ikke den eneste som tolket det på den måten..

Annonse

Varierer. På ferie- og fest- og på byen drikker jeg en del enheter, men sjelden så mye at det renner over.

Den siste uka har jeg drukket 4 enheter alkohol. 3 halvlitere på fredag og en (stram) cognac i går.

Spørs om jeg ikke tømmer cognacflaska i kveld. Det er kun en igjen, og det tar seg ikke ut.

''Spørs om jeg ikke tømmer cognacflaska i kveld. Det er kun en igjen, og det tar seg ikke ut.''

En bekjent mener bestemt at det lett blir skapsmak på konjakken, så det gjelder ikke å la den stå for lenge i skapet! ;-)

''Spørs om jeg ikke tømmer cognacflaska i kveld. Det er kun en igjen, og det tar seg ikke ut.''

En bekjent mener bestemt at det lett blir skapsmak på konjakken, så det gjelder ikke å la den stå for lenge i skapet! ;-)

Den står ikke lenger der. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...