Gå til innhold

Transport Stjørdal - Tiller (Quality Panorama)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pøh!

Jeg har bodd noen måneder i Trondheim. Det var ikke så mye som skjedde der, annet enn at det ble stadig kaldere og kaldere.

Med vennlig hilsen

Trondheim er da en trivelig by. Jeg bodde ikke så langt fra der i flere år.

Det skjer mer der enn det gjør i Bodø.

Trondheim er da en trivelig by. Jeg bodde ikke så langt fra der i flere år.

Det skjer mer der enn det gjør i Bodø.

Hei,

Det skjer mer i Stavanger enn i Trondheim, men det blir allikevel alt for lite for meg. Jeg liker egentlig ikke byer med mindre enn noen millioner innbyggere, men det er så få av dem i Norge! ;-)

Med vennlig hilsen

Hei,

Det skjer mer i Stavanger enn i Trondheim, men det blir allikevel alt for lite for meg. Jeg liker egentlig ikke byer med mindre enn noen millioner innbyggere, men det er så få av dem i Norge! ;-)

Med vennlig hilsen

Fordelen med slike storbyer er at det er lett å komme seg rundt uten bil. Men det hadde nok være umulig for meg å bo på et slikt sted for lenge...jeg ville snart ha gått på veggen fordi jeg ikke kunne nå sjøen eller skogen.

Enda et godt eksempel på hver sin smak. :)

Fordelen med slike storbyer er at det er lett å komme seg rundt uten bil. Men det hadde nok være umulig for meg å bo på et slikt sted for lenge...jeg ville snart ha gått på veggen fordi jeg ikke kunne nå sjøen eller skogen.

Enda et godt eksempel på hver sin smak. :)

Hei,

Ja, det er godt at det finnes mange typer mennesker.

Det sagt, i Oslo så har man jo både sjøen og skog (enten man tenker på Slottsparken (som er nok for meg ;-) ) eller Marka.

Med vennlig hilsen

Annonse

Det ordna seg ;) Hjemme igjen nå :)

Og vi lurer alle på hvordan du dro ;-)

(Men du burde jo presisert i første mail at du kom med fly. Da skulle du vel egentlig fra Værnes til Tiller? Min link foreslo da å gå til Hellsenteret (vet ikke hvor langt det er fra flyplassen heller, men det kunne sikkert også Sør funnet ut :-p )

Og vi lurer alle på hvordan du dro ;-)

(Men du burde jo presisert i første mail at du kom med fly. Da skulle du vel egentlig fra Værnes til Tiller? Min link foreslo da å gå til Hellsenteret (vet ikke hvor langt det er fra flyplassen heller, men det kunne sikkert også Sør funnet ut :-p )

Ups, prøver å være mer utfyllende neste gang ;)

Er iallefall trygt hjemme igjen i min egen stue nå ;) Tok flybussen til Munkegata og nr 46 til City Syd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...