Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har store svie smerter i underlivet.Jeg har tatt 1 canesten kapsel som engangskur og smurt med c.krem, prøvd gynofilus bakteriekapsler og sjekket urin om det kunne være blærekatarr, men det var det ikke.Det svir når jeg tørker meg,og klarer ikke å gjennomføre et samleie med min samboer da det er så sårt.

jeg har tidligere hatt gjenntatte soppinfeksjoner og baktirell vaginose 1-2ganger..jeg går på trionetta p-piller, og har kun hatt samleie med min samboer i 2år.

Jeg har ingen spes.utflod som jeg har hatt tidl. ved soppinfeksjoner, kun litt ekstra nå, men denne er vanlig, og lukter spes. ikke noe.Hva kan dette være???Det er et stort problem for meg???Kan min skjede være spes. ømfindtlig, østrogen e.l.??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35277-svie-og-s%C3%A5r-skjede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...