Gjest bikerman Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 For mange år siden fikk jeg fjernet det meste av forhuden pga at huden ble tørr og mistet helt sin elastisitet. Er ikke sikker, men tror en natt med en viss kvinne kan ha startet dette. Det begynte med hvite flekker på forhuden, og utviklet seg slik at det var så godt som umulig å føre forhudet tilbake. Fikk da mestparten av forhuden fjernet, men har siden hatt veldig lett får at partiet mellom penis og penishodet sprekker og blør ved mekanisk belastning. Har vært hos hudlege for mange år siden, men dette er jo ikke noe jeg går med til legen i tide og utide. Er jo midt i 50-åra, men synes dette er litt ømtålelige saker. Hva kan jeg gjøre med dette? Har denne lidelsen med de hvite flekkene noe navn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352774-sprukken-forhud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.