Gå til innhold

Blir det for dumt?

Anbefalte innlegg

Gjest bli usynlig

Jeg har holdt på med min x i en stund nå.Men er ikke lenger interesert i noe mer, noe han synes er fryktelig sårt og leit.Jeg er ganske lei hele fyren,selv om jeg på en måte er glad i han også.

Derfor lurer på om jeg skal blokkere han fra facebook.Han har en åpen profil som jeg kan gå inn på å se om jeg vil. Ike at jeg er inne og ser, men en sjelden gang trigger nysgjerigheten min mer enn jeg ønsker av en eller annen grunn. Og gang på gang får jeg bekreftelser på at han er en idiot.

Så, er det barnslig å blokkere han? Det vil jo bli for min egen del uansett, og selv om jeg ikke er gira,så er det sårende å se enkelte ting som jeg har påpekt flere ganger,men som han har benektet. *oppgitt*

Blir dette for dumt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352847-blir-det-for-dumt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...