Gå til innhold

Prøver seg når han vet jeg er opptatt...?

Anbefalte innlegg

Gjest piiip...

Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive,men prøver her.

Jeg var på et idrettsarrangement i helga.Der hadde vi en bankett(fest) på lørdag,og det var veldig hyggelig.Men det var en fra laget mitt som ble ganske klengete etterhvert.Vi dansa litt,og det var jo hyggelig,men han begynte å holde meg i handa,stryke meg på armen,holde rundt meg osv.

Da banketten var over tok vi heisen samtidig,men han gikk ikke av i sin etasje,men ble med meg på rommet uten å spørre(som jeg kan huske).Da vi kom på rommet fortsatte han å være kosete(jeg så på tv).Jeg prøvde å holde han unna uten å være "slem".Det var forresten ingen av oss som hadde drukket alkohol.

Heldigvis kom hun jeg bodde på rom med litt seinere,da gikk han.Tror nok det hadde blitt noe mer hvis jeg ikke hadde holdt igjen.Det jeg syns er rart er jo at han vet at jeg har kjæreste.Hvorfor prøvde han seg på meg da?fordi han er interessert i meg?

Håper noen kan svare på dette :)

Fortsetter under...

Han har vel lov å prøve seg, ikke sikkert han vet hva slags forhold du er i og hvor seriøst det er. Men sånn egentlig så er det litt respektløst å gjøre uten å sjekke ståa først.

MEN, han fikk ikke nei da han begynte å holde deg i hånda, han fikk ikke nei da han strøk deg på armen, han fikk ikke nei da han holdt rundt deg og han fikk ikke nei da han ble med deg inn på rommet.

Jeg synes du burde sagt i fra jeg!

Jeg synes det høres ut til at du ikke har gitt klare nok signaler om at du ikke er interessert. Og hvordan kan det kan det ha seg at han "ble med" på rommet - det kunne du vel ha forhindret? Mange menn ville oppfattet det som en klar invitasjon om de ikke ble stoppet når de fulgte etter en dame på rommet etter en fest.

Jeg henger meg på Mandolaika her jeg...det er jo ikke så lett å vite hvordan et forhold er i seriøsitet, og da kan det være at en blir fristet til å teste/sjekke og se ann responsen

Jeg synes også det er kjemperart at du ikke gav et tydelig "nei-signal" veldig tidlig...og det får meg til å undre om du bør fokusere litt på din evne til å si ifra/si nei

Det er nemmelig ikke greit at vi mener "nei" og alikavel ender opp med en person som stryker på oss, koser med oss, og til og med blir med inn på rommet vårt og sitter der og koser til det blir en forstyrrelse

Du skriver til og med at du "regner med at det kunne blitt noe mer"

???

Hvorfor han prøvde seg? Jo, fordi han ønsket å sjekke læget...og han fikk ikke nei noe sted, da er det jo bare å gå på da

Hva det kunne blitt ut av det, grunnen? Jo, han kan være litt seriøst interessert slik at det kunne blitt et forhold ut av det der, eller han kunne være ute etter et enkelt og greit ligg

Gjest piiip...

Han har vel lov å prøve seg, ikke sikkert han vet hva slags forhold du er i og hvor seriøst det er. Men sånn egentlig så er det litt respektløst å gjøre uten å sjekke ståa først.

MEN, han fikk ikke nei da han begynte å holde deg i hånda, han fikk ikke nei da han strøk deg på armen, han fikk ikke nei da han holdt rundt deg og han fikk ikke nei da han ble med deg inn på rommet.

Jeg synes du burde sagt i fra jeg!

Jeg burde nok vært mer bestemt,var kanskje ikke det fordi jeg likte oppmerksomheten jeg fikk.

Gjest Ulvinnen

Jeg er enig med de andre. Du lar ikke noen holde deg i hånden hvis du ikke er interessert, da slipper du taket. Og du lar ham absolutt ikke kose på deg eller tar ham med på rommet! Nå minner du veldig om han taffatte jeg skrev om, som lot to kvinner beføle seg på pub selv om han var gift.

Fyren må jo ha tenkt at du også var interessert og ledig, siden du bare lot ham holde på!

Annonse

Jeg burde nok vært mer bestemt,var kanskje ikke det fordi jeg likte oppmerksomheten jeg fikk.

Ja, forstår at du likte oppmerksomheten, og det er helt greit, men da kan du ikke sette spørsmålstegn til hvorfor han gjorde som han gjorde.

Gjest vet åssen de tenker

Kan hende du egentlig hadde lyst?

Hvis du tar ditt forhold seriøst så bør du tenke deg om neste gang.

Du gir tvetydige signal. Om noen danser - greit, helt normalt,

men når de begynner å stryke deg og holde deg i hånden er det på tide å bli litt avvisende - og det går faktisk an uten å være frekk.

Og ta dem for all del ikke med på rommet ditt!

Din oppførsel hadde, i mitt forhold, vært utroskap. Vi holder ikke hender med andre eller lar de stryke på oss eller tar de med opp på hotellrommet etter festen.

Klart han var interessert. Kanskje i et ligg, kanskje i et forhold. Selv om jeg heller mest mot det første, siden han vet du er opptatt.

Har man en kjæreste og noen andre begynner å bli klengete sørger man for avstand til dem eventuelt dropper videre kontakt den kvelden.

Man gir fysisk og verbalt tydelig uttrykk for at dette er ikke greit og må slutte med en gang. Går ikke budskapet inn på den høflige måten, får man bli sint, uhøflig eller hva som må til.

Han gjorde dette fordi han hadde lyst og fordi du ikke stoppet det.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...