selma38 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kjæresten min, som bor noen mil unna meg, har en gal eks som plager livet av ham/oss. Sliter litt med å finne ut hvordan jeg/vi skal forholde oss til henne. Hun var utro, etter i årevis å ha vært sjalu og kontrollerende i en syk grad, han bad henne til slutt å flytte, det var da greit for henne siden hun hadde en annen på det tidspunktet, men den andre holdt ikke ut med henne lenge, og da begynte maset, hun vil tilbake, han vil ikke, men hun gir seg ikke. Hun sender sms i hytt og pine, juger om alt og alle, bruker sin 16 årige datter for å manipulere henne, selv om hun bor hos sin far. Han traff meg flere mnd’er etter hun flyttet ut. Hun nekter å ha datteren sin når hun skal, siden da kan jo kjæresten min få mulighet til å treffe meg, noe hun ikke ønsker, stikker kjepper i hjulene på alle måter altså… Om jeg hadde besøkt ham hadde hun stått på døra med en gang og laget et helvete, det er jeg sikker på!! Derfor besøker han kun meg, men uholdbart i lengden det også. Det som vi har skjønt nå er at hun må ha en diagnose, eller flere, hun endrer adferd som om ikke noe har hendt etter å ha oppført seg totalt sykt. Tipper hun har en mellomting mellom ADHD, psykopat og schizofreni, utifra oppførselen hennes, men det er jo alle andre som er gale, ifølge henne…. Jeg har også fått melding fra henne, men bare ignorert den, tror det er best å ignorere mest mulig, men begynner å bli rimelig provosert. Hun har vel ennå ikke gjort noe ulovlig, bortsett fra å trakassere via sms, motsette seg å ha datteren, etc, så er vel ikke noe alternativ med politi enda… Men lurer på hvor lenge hun kommer til å holde på, og om diagnosene hennes forverrer seg. Håper nesten det, så blir hun vel tvangsinnlagt av andre som også ser dette…. Men en eks-kjæreste kan vel ikke gjøre noe når hun motsetter seg det, og det vil jo også påvirke datteren, selv om hun har fått med seg mye hun burde vært foruten så langt… Hva i all verden gjør man i en slik situasjon….?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352888-nok-en-gal-eks/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.