Gå til innhold

Samboer unngår å berøre erotisk og intimt

Anbefalte innlegg

Gjest savner det visst

Jeg savner at han viser lyst til å ta på meg, beføle meg og være fristet til å være erotisk med meg. Det er ikke noe fint å leve år etter år med en frisk ok kropp og med en partner som synes dt er ok bare og stryke meg over mage og skuldre.

Det er akkurat som om han unngår noe isj-områder. Det er jo der jeg vil ha han ikke sant? Er det bare meg som er dum?

Fortsetter under...

Du er selvfølgelig ikke dum. Det er jo ganske normalt å ønske og like å bli berørt på intime steder på kroppen.

Du skriver ikke noe om du har forsøkt å ta opp dette med han? Det er jo i så fall det første du må gjøre.

Gjest savner det visst

Du er selvfølgelig ikke dum. Det er jo ganske normalt å ønske og like å bli berørt på intime steder på kroppen.

Du skriver ikke noe om du har forsøkt å ta opp dette med han? Det er jo i så fall det første du må gjøre.

Han liker derssvere ikke å snakke om sex og slikt men jeg prøver jo å vise han at jeg vil bli kjælt med. Er det noe mer man kan gjøre når du legger deg nybadet og naken inntill han da? `:/

Jeg synes det er flott at han vil ha sex med meg og tillogmed tilfredsstille meg. Men det mangler bestandig at han tar på meg fordi han synes jeg og min kropp er fristende.

Hvordan kan man si slikt på en måte som mottas okey da?

Han liker derssvere ikke å snakke om sex og slikt men jeg prøver jo å vise han at jeg vil bli kjælt med. Er det noe mer man kan gjøre når du legger deg nybadet og naken inntill han da? `:/

Jeg synes det er flott at han vil ha sex med meg og tillogmed tilfredsstille meg. Men det mangler bestandig at han tar på meg fordi han synes jeg og min kropp er fristende.

Tar du på han på den måten da? Hva med å begynne å beføle han når du legger deg naken inntil han, kyss han over hele kroppen. Han vil garantert bli tent og begynne å ta på deg. Hvis han allikevel ikke skulle gjøre det kan du styre hendene hans der du vil at han skal.. Og be han ta på deg der du vil.. eller du kan holde over hendene hans hele tiden mens du fører de rundt der du vil.. da trenger du ikke si noe, men du viser tydelig hva du vil..

Gjest savner det visst

Tar du på han på den måten da? Hva med å begynne å beføle han når du legger deg naken inntil han, kyss han over hele kroppen. Han vil garantert bli tent og begynne å ta på deg. Hvis han allikevel ikke skulle gjøre det kan du styre hendene hans der du vil at han skal.. Og be han ta på deg der du vil.. eller du kan holde over hendene hans hele tiden mens du fører de rundt der du vil.. da trenger du ikke si noe, men du viser tydelig hva du vil..

Det er det jeg gjør. Men jeg skulle jo ønske han klarte å starte selv også ikke sant? Gjøre noe som gjør at jeg merket hans lyst på meg seksuelt.

Annonse

Hva med når dere ligger og koser dere og han klapper deg, så fører du hånden hans forsiktig mot de stedene du ønsker å bli berørt.. og si at du syns det er så godt når han tar på deg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...