Gå til innhold

Hvem bør overta "Grotten"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da blir det vel fuktskader i gulv og vegger av all champagne-søling. ;)

Knausgård da? Da kan vi se fram til mange, mange bøker om ville grottefester, sex på Wergelands arbeidsværelse, slåssing på Kunstnerens hus og kanskje et og annet nachspiel hos naboene i det store huset litt lenger bort, du vet:)

Gode forslag under her, hehe! Et seriøst forslag fra en dame jeg så på nyhetene er Leif Ove Andsnes. Det syns jeg var bra.

Nei stakkars, han har jo en lekker leilighet og en veldig hyggelig samboer her i Bergen. Blir ikke noen Andsnes-babyer hvis han må flytte til Oslo :o)

Annonse

Nei stakkars, han har jo en lekker leilighet og en veldig hyggelig samboer her i Bergen. Blir ikke noen Andsnes-babyer hvis han må flytte til Oslo :o)

Han får jo ta med seg den søte samboeren da! Må jo være mye greiere når du skal ut i verden å bo i nærheten av Gardermoen enn (tenke tenke) Flesland?

Han får jo ta med seg den søte samboeren da! Må jo være mye greiere når du skal ut i verden å bo i nærheten av Gardermoen enn (tenke tenke) Flesland?

Ja hellemin. Det kan umulig gå andre fly en enmotors propellfly fra Flesland. Det går sikkert ikke fly derfra verken til London, Frankfurt, Amsterdam eller København.

Snakk om ødemark altså.

;)

Ja hellemin. Det kan umulig gå andre fly en enmotors propellfly fra Flesland. Det går sikkert ikke fly derfra verken til London, Frankfurt, Amsterdam eller København.

Snakk om ødemark altså.

;)

Hehe, jeg vet godt at man kan fly til opptil flere europeiske tettsteder fra Flesland ;).

Men tross alt kan en fly flere steder direkte fra Gardermoen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...