Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg hadde ubeskyttet sex for over en måned siden, nærmer seg to nå. Dette skulle egentlig ikke skje, men jeg begynte å bli litt småfull.. Og jeg hadde sluttet på p-piller for et par uker siden, for jeg følte jeg ble så dårlig av dem.

Jeg skulle også ha hatt mensen i begynnelsen av August, men fikk det aldri - så for ca en uke siden, valgte jeg å ta en graviditetstest, den var negativ.

Men så har det seg også slik, at jeg hadde sex i går og dagen før der igjen.. Med en jeg holder på med. Og jeg vet ikke om det er mulig, men kan man bli gravid allerede da? Kan man liksom begynne og kjenne noen smålige symptomer på graviditet?? For helt siden jeg hadde sex sist osv, har jeg følt meg ganske uvel, kvalm, litt svimmel og hodepine..

Ps; har enda ikke hatt mensen, noe jeg skulle hatt for lenge siden!

Håper på svar!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352970-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...