Gå til innhold

snakker normalt med en umulig X

Anbefalte innlegg

Gjest gisselet

X`n min dominerer noe så forferdelig! det ser jeg klart nu når det er over mellom oss. Dette viser han meg nå via sms ved å skriv at jeg ikke har "låv" bla bla bla.. at jeg ikke har "rettigheter.." at jeg bør angre på å ha tatt valgët jeg har gjort... Slik at nå vil han bryte inn i leligheten som står i mitt navn fordi han har tingene sine der og det har han brukt politiet og nå, dommere til hjelp. Han har også løyet til barneværnet at jeg slår barna mine og derfor dro han. Jeg har flyktet med barna pga. uroen han skapte før han dro avgårde med bagen sin. Men nå sliter jeg med å få såve og det føles som om det vokser en stor stein inni meg. Hvordan kan en være så hjerteløs over for den som har egentlig nok med småbarn og tenåring? Er det en phcykopat jeg har med å gjøre? "snufs"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352988-snakker-normalt-med-en-umulig-x/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han virkelig måttet bruke politi og dommere for å få hjelp til å komme inn og hente tingene sine?

Han måtte vel i og med at han ikke har tid å vente til jeg får fri og bil til å hente mitt. Avstanden er stor vet du og da må man være tålmodig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...