Gjest Stresset jente Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei. Jeg er en jente på 20 år som har slitt/sliter med kviser på ryggen. Befinner meg nå i USA, og håper dermed inderlig at du kan svare på spørsmålene mine. Har fått endel mørke flekker/pigmenforandringer på ryggen etter kviser. Lurte på om de vil gå vekk med tiden, eller om du har noen forslag for hvordan de kan fjernes? Arrene mine er altså helt flate. Har i tillegg et spørsmål til. Brukte Aberela på ryggen min i vel 2 uker før jeg fikk utslett som ble til sår. Dro til hudlege som ga meg en krem som heter Cloderm Clocortolone pivalate som jeg smurte på. Har ikke nå lenger utslett, men sliter med endel hvite merker på ryggen der sårene var. Vil pigmentet med tid og stunder komme tilbake der hvor de nå er borte eller vil jeg for alltid bli gående å se ut som en dalmantiner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352996-arr-etter-kviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.