krølltopp Skrevet 17. september 2001 Del Skrevet 17. september 2001 Hei Moen Jeg er snart ferdig med de røde tablettene på brettet (tok nest siste i dag), uten at det har kommet noen blødning. Så nå lurer jeg på om jeg bare skal fortsette på neste brett eller gjøre noe annet? Her er litt bakgrunn: Jeg fikk for nesten to år siden (36 år gammel) konstatert høy FSH og trolig begynnende overgangsalder. Tok Trisekvens i 3 måneder ved nyttårstider for halvannet år siden for å se om dette kunne bidra til å regulere og stabilisere hormonene. Hadde da blødning hver gang jeg kom til rød tablett nr. 2. Hormonnivået var bedre og blødningene mer stabile etter at jeg sluttet med pillene igjen etter tre måneder. Men så ble det ustabilt igjen. I juli i år begynte jeg å få hetetokter flere ganger om dagen, lå våken i flere timer hver eneste natt (våknet alltid etter å ha sovet 3-4 timer), var nedfor og ukonsentrert. Hadde lenge hatt en resept på Trisekvens liggende og for fire uker siden, kjøpte jeg tablettene og begynte å ta dem. Det var da 41 dager siden siste mensdag. Føler meg litt bedre nå, selv om jeg nesten aldri sover en hel natt. Men nå synes jeg det er så rart at det ikke kom noen blødning. Jeg kan neppe ha blitt gravid siden jeg begynte på tablettene, for mannen min var bortreist de to siste ukene før de røde tablettene. Jeg har heller ikke noen som helst symptomer på graviditet. Så hva gjør jeg? Fortsetter som ingen ting?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35302-haster-trisekvens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Ta en graviditetstest. Er den negativ kan du bare fortsette. Det er enkelte som ikke får blødning på de røde tabletter. Det er beskrevet en del tilfeller hvor relativt unge kvinner tilsynelatende er kommet i tidlig overgangsalder og får hormoner, og så plutselig uventet blir gravide. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35302-haster-trisekvens/#findComment-136445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.