Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spenning

5

• tonie

5

• Melaisa

4

• Poetica

3

Mest aktive i denne tråden

Det skjer nok at man sovner men våkner alt for fort igjen for mere, det er ikke alltid like populært når det er arbeidsdag dagen derpå:-( En annen variant vi tar iblandt er at hun legger seg med ryggen til og tassen nesten slapp på plass så når han våkner igjen å svulmer til så skjer det noe med mottageren også, særlig med morgenbrødet:-)) Men også det gjør at man får veldig liten tid til å komme på jobben for alt tar sin tid:-)) Men det er det vært...................................................

PS. punkyB , høres frustrende ut for deg?

Så artig at du har navn på pikken din da!

Min klitoris heter whisky. Det er alltid en suksess å spørre gutta om de vil ha litt whisky.

Setter meg som regel på altanen og røyker etterpå,ja.

Sovner sjelden, og det er kanskje ikke så rart; vi velger nesten aldri kveldene til sex. Mye mer opplagt om ettermiddagen!

Dette tror jeg neppe Wulfepusen er klar over! Jeg skal herved overbringe at du -aldri- må forstyrres om ettermiddagen. Jeg skal gå forsiktig fram så hun ikke får hjerteinfarkt over at hennes kjære mor faktisk har sex...*flirer*

Dette tror jeg neppe Wulfepusen er klar over! Jeg skal herved overbringe at du -aldri- må forstyrres om ettermiddagen. Jeg skal gå forsiktig fram så hun ikke får hjerteinfarkt over at hennes kjære mor faktisk har sex...*flirer*

*flirer tilbake*

En av grunnen til at jeg kunne svare på dette innlegget, er at wulfipusen IKKE har maskin for tida.

Legger meg herved flat for ev. utpressing!

:-)

Annonse

Har mødre sex da????*SSS* er ikke de utslitt? eller koser de seg med Sex i skogbrynet:-))?

En liten stund, kanskje......? Men det blir vel ikke mye søvn av det, tror du?

Røyke kan man jo gjøre mens man puler. Jeg har da egenhendig sett Wild at heart.

Såg du Wild at heart med hendene???

Men... puling og røyking høyrer saman ja, men kvar til si tid! Først pule - så røyke. Det er elementært.

Du må ikkje gjera alt som dei gjer i Hollywood vettu... LUUUULLLAAAAAAHHH!

Annonse

Hei Amiga! Bare lurte på en ting. Hvordan oppnår du så sterk orgamse at du blir helt utslitt og sovner? Noen spesiell stilling dere da bruker eller?

Det har skjedd noen ganger når han har brukt fingrene på meg og jeg har fått vaginal orgasme, jeg kan visst ikke kalle det g-punktorgasme lenger for nå har noen forskere funnet ut at det punktet eksisterer ikke! ;-)

Hei!

Da er vi flere om her:) Kjæresten min og jeg pleier også å sovne av etter sex`n, så det er nok "vanlige" fenome spør du meg..Du får vel bare ta til takke for dette og fortsett å nyt den herlige livsgaven du har fått:)

Lykke til!

Mvh

Det er sant. Det kunne vært mye verre.

Takker herved Gud for den herlige livsgaven jeg har fått. Yiiiha!

:-)

Etter svarene du har fått her å dømme, er du visst mer representativ for gjennomsnittet enn jeg er. Jeg blir helt hyper etterpå, vandrer splitter naken rundt i huset med verdens feteste glis og er sinnsvakt våken.

Drawbacket med det er jo at klokka fort blir 6 og 7 på morran, før en får roa seg. Og så er det en liten time på øyet før dagen plutselig er der - fordelen er at hyperaktiviteten varer til neste ettermiddag.

:o)

Det høres kult ut. Jeg vil også bli hyper! Er det en spesiell stilling som gjør utslaget, eller blir du alltid sånn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...