Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Er gravid med tvillinger og er 27 fulle uker i dag.Var på kontroll i dag hos jordmor og hun påviste ekstrasystoli hos det ene fosteret.Hva kan være årsaken til dette?Hun sa riktignok at jeg ikke burde bekymre meg,men jeg lurer nå likevel hva dette kan være.Håper på svar.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35306-ekstrasystoli-hos-foster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Att hjärtat slår oregelbundet hos fostret/barnet av olika slag under graviditeten, är inte ovanligt. Detta brukar att försvinna vid födelsen och man brukar inte att märka utav detta. Ofta beror det på en omognad av hjärtat, innan födelsen. Du kan alltså tryggt lita på vad din jordmor sa. Utgår dessutom att du skall gjöra flera ultraljud, då du väntar tvillingar. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...