Gå til innhold

Jeg vil ikke gå, men må

Anbefalte innlegg

Jeg har ALDRI følt så sterkt for en mann før som jeg gjør for kjæresten min, aldri. Jeg burde ikke gjøre det dor han er en drittsekk, men jeg gjør det. Han er snill, god og har hele pakken jeg ser etter i en mann, en mann jeg har lett etter lenge, men han er utro. Første gang jeg oppdaget, var han så unnskyldene at jeg faktisk trodde at dette kom han aldri til å gjøre igjen, nå hadde han lært en lekse, og det gjorde ufattelig vondt for begge. Men, neida han var utro igjen, og jeg har fulgt litt med på mobilen hans i det siste og funnet ut hvor drittsekk han egentlig er. Han går bak ryggen min i alle situsjoner han kan, han forteller damer at han er i et åpent forhold, han skriver sex meldinger til damer, han har sex med nabo damen. Jeg har ikke tatt det opp med han enda fordi jeg bor langt fra han og fordi jeg "elsker" han og er i sjokk.

Han er notorisk utro, det må han jo være, vi har hatt MANGE samtaler rundt dette og hvor viktig det er at vi er ærlig mot hverandre, jeg har sagt jeg ikke vil takle å bli gått bak ryggen på igjen, vi har snakket om sykdommer, men allikavel gjør han det.

Så grusomt trist når alt annet er perfekt :( Det er jo ingeting jeg kan gjøre? han vil jo bare fortsette og fortsette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353076-jeg-vil-ikke-g%C3%A5-men-m%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

''Så grusomt trist når alt annet er perfekt :( Det er jo ingeting jeg kan gjøre? han vil jo bare fortsette og fortsette''

Ok.

Hva vil du da?

Han kommer til å fortsette og fortsette.

Vil du fortsette ditt samliv med han? Du vet han fortsetter.

Eller vil du dra din vei?

Tenk gjennom dette, nøye, og fortell han det standpunkt du ender opp med. Og så står du på det du ender på. Enten det blir fortsatt samliv med utroskap, skilsmisse, eller at han oppsøker deg etter du har dratt- og dere forsøker igjen forhåpentligvis uten utroskap.

Det første du bør gjøre er å innse at denne fyren ikke er snill og grei og alt du ønsker i en mann. Han er en løgner av dimensjoner, og gir en god faen i hvordan hans oppførsel får deg til å føle deg.

Er dette din definisjon av å være snill?

Når svaret på dette enkle spørsmålet går opp for deg blir det enkelt å gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...