waxo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg sitter med hovedomsorgen, men faren har samvær 11-12 dager i mnd. Prøvde meg på bidragskalkulatoren på nav, men synes jo satsene der var vel høye..... Hvor mye er det naturlig at far betaler i barnebidrag for 3 barn fra 8-14 år? Jeg tjener 192000 og han 420000 i året 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krummeluren Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg får ca. 2000 pr . barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg vet ikke hva som er normalt å betale, men jeg er i samme situasjon som deg (barna er 6, 10 og 13) og jeg betaler litt over 2000 for SFO pr mnd. Inntekta mi er høyere enn eksens inntekt, men jeg har mye større lån fordi vi begge ønsket jeg skulle beholde huset for barnas skyld.. Han betaler 4000 kroner pr mnd i barnebidrag. Aner ikke om det er lite, passe eller mye.... Det var han som foreslo dette beløpet og jeg synes det høres greit ut.. Er tross alt jeg som får all barnetrygda også.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Jeg vet ikke hva som er normalt å betale, men jeg er i samme situasjon som deg (barna er 6, 10 og 13) og jeg betaler litt over 2000 for SFO pr mnd. Inntekta mi er høyere enn eksens inntekt, men jeg har mye større lån fordi vi begge ønsket jeg skulle beholde huset for barnas skyld.. Han betaler 4000 kroner pr mnd i barnebidrag. Aner ikke om det er lite, passe eller mye.... Det var han som foreslo dette beløpet og jeg synes det høres greit ut.. Er tross alt jeg som får all barnetrygda også.. Hvordan har dere fordelt samværet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvordan har dere fordelt samværet? Vi har delt foreldreomsorg men barna bor fast hos meg. I utgangspunktet skal de være hos faren annenhver helg fra torsdag ettermiddag til mandag morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.