Gå til innhold

Hvor kan jeg få hjelp utenom den offentlige.....

Anbefalte innlegg

Gjest en rop om hjelp.................

helsetjensten? Sliter mye i hverdagen. Alt fra utfordrende barn, familieliv og andre plikter. Har tidligere mistet et barn. Jobber selv innen for psykiatri og kjenner problemene vokser meg over hodet da jeg ikke får ryddet i livet mitt på privat arena. Jeg ønsker ikke den vanlige legekonsultasjon med henvisning til voksenpsykiatrisk poliklinikk fordi jeg kjenner mange der. Jeg snakker med få, blir mest jeg og samboer og vi kjenner begge at begret er fullt og vel så det.

Resultatet av langvarige utfordringer har nå for min del satt dype spor. Jeg kjenner meg ikke glad og alt er ett ork. Uro og mangel på søvn tar også overhånd. Klarer ikke tenke klart og er ukonsentrert. Isolering har også blitt et faktum. Klarer knapt nok hjelpe egne barn da jeg er tom og overfyllt. Vondt i alle muskler, nakkeog hode. Den minste ting reagerer jeg på nå.

Hvem kan hjelpe meg å sortere tanker og følelser utenom den offentlige helsetjeneste? Dette er ett ømt punkt for meg. Ingen skjønner hvor mye jeg sliter, da jeg holder ting for meg selv. Jeg bruker ingen medikamenter. Har ikke den type venner jeg kan dele dette med.

Vær så snill å kom med noen muligheter for meg..........

På forhånd takk – en rop om hjelp.................

Fortsetter under...

Dersom du går til legen din kan du vel få en psykolog med avtale. Da kan du jo velge en psykolog du ikke kjenner.

Husk at du fortjener å ha det bra. Tror det er lettere å tenke at jeg strekker ikke til. Men tenk heller at du har krav på hjelp til du har det bra. For det fortjener du og dine barn :)

Gjest en rop om hjelp.................

Dersom du går til legen din kan du vel få en psykolog med avtale. Da kan du jo velge en psykolog du ikke kjenner.

Husk at du fortjener å ha det bra. Tror det er lettere å tenke at jeg strekker ikke til. Men tenk heller at du har krav på hjelp til du har det bra. For det fortjener du og dine barn :)

Tusen takk for omtanken, begynner nesten å grine av at noen sier slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...