linko Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ser at dock boots anbefales stadig oftere på DOL, samt at jeg stadig ser flere barn som bruker dock boots. Jeg har selv dock boots og synes de er veldig gode når man bare skal hoppe i de for å kaste søpla, hente posten etc (altså diverse småærend). Nå har jeg i 3 dager gått mye i terrenget med dock boots og er litt mer skeptisk til langvarig bruk av disse støvlene. De er jo så myke i sålen at man kjenner jo hver stein og kvist man tramper på, samt at de gir lite støtte i f.eks ankelen. Er derfor litt i tvil om disse er et godt alternativ til støvler evt. cherrox. Er det noen som kan mer om dette og hva mener du om saken: Bør ungene ha dock boots som hverdagsstøvler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har ikke prøvd dem selv, men de to eldste fikk hvert sitt par i fjor. De brukte dem veldig mye, og sa flere ganger at de likte dem veldig godt. Mer vet jeg ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg tror at som voksen bør man bruke voksen-sko, slik som MuckBoot, og at ungene kan bruke DuckBoot. Mine 3 elsker disse støvlene, og de vil gjerne ha slike igjen til vinteren! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Både jeg selv og ungene var strålende fornøyd med våre dock boots, og vi vil kjøpe nye til ungene i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg tror at som voksen bør man bruke voksen-sko, slik som MuckBoot, og at ungene kan bruke DuckBoot. Mine 3 elsker disse støvlene, og de vil gjerne ha slike igjen til vinteren! Hvor kjøper du dock-boots? De har de ikke på OBS, XXL eller G-sport :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Både jeg selv og ungene var strålende fornøyd med våre dock boots, og vi vil kjøpe nye til ungene i år. Hvor kjøper du dock-boots? De har de ikke på OBS, XXL eller G-sport :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyllingen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvor kjøper du dock-boots? De har de ikke på OBS, XXL eller G-sport :-( http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=132720 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=132720 De har dem ikke på Sørlandssenteret på OBS :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyllingen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 De har dem ikke på Sørlandssenteret på OBS :-( Utvalget i Kristiansand er dårlig. Du må til Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Utvalget i Kristiansand er dårlig. Du må til Oslo. Skal ikke til Oslo :-( Men hva slags sko skal jeg kjøpe til henne da? Hun har noen gamle gore-tex Ecco etter søstera, men de trekker fukt nå (4. sesongen de brukes, så kan jo ikke klage) Må ha noe som tåler både kuldegrader og slaps. Søstera har Sorel-sko, men de tåler ikke søledammer.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyllingen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Skal ikke til Oslo :-( Men hva slags sko skal jeg kjøpe til henne da? Hun har noen gamle gore-tex Ecco etter søstera, men de trekker fukt nå (4. sesongen de brukes, så kan jo ikke klage) Må ha noe som tåler både kuldegrader og slaps. Søstera har Sorel-sko, men de tåler ikke søledammer.... Det vet jeg dessverre ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvor kjøper du dock-boots? De har de ikke på OBS, XXL eller G-sport :-( Hei! Vi har kjøpt Duck-boots og Muck-boots på hhv. skobutikk (ikke kjedebutikk, men en lokal en) og Felleskjøpet! På sistnevnte har de faktisk utrolig mye lurt utstyr, både til liten og stor! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei! Vi har kjøpt Duck-boots og Muck-boots på hhv. skobutikk (ikke kjedebutikk, men en lokal en) og Felleskjøpet! På sistnevnte har de faktisk utrolig mye lurt utstyr, både til liten og stor! :-) På Felleskjøpet?! Det har jeg ikke tenkt på. Lenge siden jeg har vært der. Blir kanskje en lørdagstur der ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei! Vi har kjøpt Duck-boots og Muck-boots på hhv. skobutikk (ikke kjedebutikk, men en lokal en) og Felleskjøpet! På sistnevnte har de faktisk utrolig mye lurt utstyr, både til liten og stor! :-) De hadde på Felleskjøpet!!!! Fikk kjøpt noen rosa til hun yngste :-))) Til hun eldste er jeg veldig i tvil -. de hadde noen knallfine høye i brunt og svart med hestesko på - men de var med vernetå, og jeg er litt usikker på hvordan det er å gå med til vanlig.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 De hadde på Felleskjøpet!!!! Fikk kjøpt noen rosa til hun yngste :-))) Til hun eldste er jeg veldig i tvil -. de hadde noen knallfine høye i brunt og svart med hestesko på - men de var med vernetå, og jeg er litt usikker på hvordan det er å gå med til vanlig.... Så bra!!! Ja, Felleskjøpet har mer enn kraftfor og fjøsdresser, altså!!! :-) Vernetå aner jeg ingenting om, dessverre... Sikkert fint i stallen, men kanskje litt kaldt til vanlig!? Nei, jeg skal ikke si mer, for jeg aner ingenting om det!! Bra dere fant noen, da!!! Så forresten på linken i den andre tråden din, og de så kjempefine ut!!! Kom også på at jeg har sett muckboots på: http://www.horze.no God helg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.