Gå til innhold

føflekk på nesen

Anbefalte innlegg

Gjest En lei jente.

Hei. Jeg er en ung jente på 14 år. Jeg har en føflekk på nesen min, som jeg har hatt hele livet. Den var veldig, veldig liten før men har vokst etter alder. Nå har den stoppet å vokse, og den er ikke veldig stor. Vanlig, rund, lysebrun og står litt opp, men IKKE mye. Man kjenner bare at det er noe der når man tar på den. Denne føflekken gir meg veldig dårlig samvittighet. Hørtes litt rart ut, men jeg er utrolig flau over den. Jeg føler at det er det eneste folk ser og tenker på når de snakker til meg eller ser på meg. Når jeg blir tatt bilde av, så prøver jeg på best mulig måte å skjule den. Jeg blir ikke "plaget/mobbet" pga. den. Folk kommenterer den aldri heller. Hvis noen nevner noe om den ler jeg bare av det, men inni meg blir jeg utrolig lei meg. For andre er det bare en føflekk men for meg er det noe helt annet. Min mamma og pappa sier at jeg må vente til jeg er 18 år gammel, før jeg kan få lov til å fjerne den, men de har også sagt at hvis vi finner en som fjerner dem på en "bra" måte, så kan vi gjøre det tidligere. Derfor spør jeg deg. Er det farlig å fjerne en føflekk på nesa i og med at jeg er så ung og at den er så nærme øyet mitt? Hvis man fjerner den ved å fryse den bort, blir den borte med en gang da? Jeg bryr meg ikke så veldig mye om arr. Selvfølgelig vil jeg ha minst mulig arr hvis jeg fjerner den, men om det bare blir en liten prikk gjør det meg ikke så mye. Jeg håper veldig på svar. Jeg tenker på dette utrolig mye. MANGE ganger om dagen og jeg har så utrolig lyst til å fjerne den. Det ville gjort meg mye mer sikrere på meg selv, selv om det hørtes helt teit ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353144-f%C3%B8flekk-p%C3%A5-nesen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...