Gå til innhold

to klumper som ser ut som hud i endetarmåpning

Anbefalte innlegg

Gjest Monica Jansen

legen ville ikke sjekke det og ga meg bare en hemoridekrem i tro på at det ikke var annet enn hemorider. kremen hjalp ikke så veldig, bare litt. kuren varte i en uke, men det gjør fortsatt vondt når jeg driter, og det blør når jeg tørker meg. så vondt gjør det. nå gjør det svie når jeg sitter. jeg ser en eller to hudfargede litt utstående klumper rett ved endetarmen. er det farlig? legen vil iallefall ikke titte nedi der.

Fortsetter under...

Gjest Monica Jansen

Vi dolere har ihvertfall ikke tittet, så enkelt er det ikke for noen av oss å gjette hva det kan være. Jeg foreslår at du tar turen til legen enda en gang og insisterer på en undersøkelse.

ok. jeg vet jo at dere heller ikke har sett nedi der, men jeg trudde at noen her kanse visste noe. hva er dolere? (vi dolere)

ok. jeg vet jo at dere heller ikke har sett nedi der, men jeg trudde at noen her kanse visste noe. hva er dolere? (vi dolere)

Man får kjøpt scheriproct, både stikkpillere og salve på apoteket. Kanskje den kuren du tok ikke var lang noe og du burde prøve en til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...