Gjest knut magne Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 hei, er ein gutt på 26 år, jeg lurer på som mange andre om piller eller øvelser eller jes-extender å lignende virkelig virker i d heletatt? har lest så mye førskjelig så d er ikke godt og vite mvh knut 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353179-penisforst%C3%B8relse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke funnet noen studier som viser ukomplisert penisforlengelse på voksne menn. Piller er bare tull. Enkelte godkjente hormonpreaparater kan hjelpe gutter i tidlig pubertet, men det må skje i samarbeid med leger som er spesialister på området. Og du er for lengst for gammel for slik hjelp. Har møtt menn som har foretatt operasjoner for penisforlengelse, men de melder ofte om nye seksuelle problemer og ereksjonssvikt med påfølgende manglende lyst og prestasjonsangst som resultat. Operasjonen de har foretatt har ofte vært ren svindel. Penis har blitt feiloperert fram fra den innvendige delen av penis, noe som svært ofte samtidig har redusert blodtilførselen til penis. Noen har også prøvd å gjøre penis tykkere ved å sprøyte kroppsfett i penis, men fettet har ofte klumpet seg med et lite vellyket resultat og i hvert fall ikke et resultat han stolt har kunnet vise fram. Operasjon er av ovennente grunner heller ikke noen god løsning. Så er det de som hevder penispumper kan hjelpe. Pumpen danner vakuum og gjør at penis strekkes inni pumpen, med den tro at forlengelsen skal bli permanent. En slik metode har jeg heller ikke sett noen veldokumenterte undersøkelser av. Jeg har derimot blitt bedt om å advare mot bruk av slike pumper fra flere som har sett skadevirkninger ved slik bruk. Skadene enkelete har opplevd har ført til at penis har løsnet fra festet i bekkenet, med manglende ereksjon som resultat. Det jeg kan foreslå er at du slutter å tenke at størrelsen på penis er avgjørende for din og hennes nytelse. Det er hvor god elsker du er ellers, det vil si hvor god du er i å gi henne nytelse i såkalte forspill som teller. Det er jo da de fleste kvinner virkelig har glede av sexen, ikke under samleiet uansett om han er stor eller liten. For svært mange kvinner spiller ikke størrelsen noen rolle, i hvert fall ikke om hun har trent bekkenbunnsmusklene. Om de er trent vil musklene rundt skjeden hennes slutter rundt din penis uansett hvor stor den er. Det vil gi økt nytelse og friksjon for dere begge og vil gjøre henne mer følsom. Hun kan med andre ord gjøre noe med hvor trang skjeden kjennes, mens menn ikke kan gjøre noe med størrelsen på penis. De kvinner som klager over menn med små peniser bør av den grunn gå i seg selv og skjønne at det er deres ansvar å gjøre noe med saken. For kvinner som føler seg kallet til å trene vil jeg anbefale at de trener mest mulig effektivt. Det gjør de med bekkenbunnstreneren VagiFlex se http://www.bekkenbunnstrening.no 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353179-penisforst%C3%B8relse/#findComment-3027238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naturpenis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har ikke funnet noen studier som viser ukomplisert penisforlengelse på voksne menn. Piller er bare tull. Enkelte godkjente hormonpreaparater kan hjelpe gutter i tidlig pubertet, men det må skje i samarbeid med leger som er spesialister på området. Og du er for lengst for gammel for slik hjelp. Har møtt menn som har foretatt operasjoner for penisforlengelse, men de melder ofte om nye seksuelle problemer og ereksjonssvikt med påfølgende manglende lyst og prestasjonsangst som resultat. Operasjonen de har foretatt har ofte vært ren svindel. Penis har blitt feiloperert fram fra den innvendige delen av penis, noe som svært ofte samtidig har redusert blodtilførselen til penis. Noen har også prøvd å gjøre penis tykkere ved å sprøyte kroppsfett i penis, men fettet har ofte klumpet seg med et lite vellyket resultat og i hvert fall ikke et resultat han stolt har kunnet vise fram. Operasjon er av ovennente grunner heller ikke noen god løsning. Så er det de som hevder penispumper kan hjelpe. Pumpen danner vakuum og gjør at penis strekkes inni pumpen, med den tro at forlengelsen skal bli permanent. En slik metode har jeg heller ikke sett noen veldokumenterte undersøkelser av. Jeg har derimot blitt bedt om å advare mot bruk av slike pumper fra flere som har sett skadevirkninger ved slik bruk. Skadene enkelete har opplevd har ført til at penis har løsnet fra festet i bekkenet, med manglende ereksjon som resultat. Det jeg kan foreslå er at du slutter å tenke at størrelsen på penis er avgjørende for din og hennes nytelse. Det er hvor god elsker du er ellers, det vil si hvor god du er i å gi henne nytelse i såkalte forspill som teller. Det er jo da de fleste kvinner virkelig har glede av sexen, ikke under samleiet uansett om han er stor eller liten. For svært mange kvinner spiller ikke størrelsen noen rolle, i hvert fall ikke om hun har trent bekkenbunnsmusklene. Om de er trent vil musklene rundt skjeden hennes slutter rundt din penis uansett hvor stor den er. Det vil gi økt nytelse og friksjon for dere begge og vil gjøre henne mer følsom. Hun kan med andre ord gjøre noe med hvor trang skjeden kjennes, mens menn ikke kan gjøre noe med størrelsen på penis. De kvinner som klager over menn med små peniser bør av den grunn gå i seg selv og skjønne at det er deres ansvar å gjøre noe med saken. For kvinner som føler seg kallet til å trene vil jeg anbefale at de trener mest mulig effektivt. Det gjør de med bekkenbunnstreneren VagiFlex se http://www.bekkenbunnstrening.no Hva med dette: http://no.naturpenis.com/ Dette programmet anbefales av uroleger og sexologer, og viser til en rekke anbefalinger fra fornøyde brukere. Svaret ditt tyder på at du ikke vet nok om de ulike teknikkene som man mener kan forlenge penis. Dette synes jeg du som sexologburde sette deg mer inn i. Til tross for at penisstørrelsen ikke er det viktigste for å ha et godt sexliv er dette likevel noe som mange menn sliter med. Jeg forstår ikke hvorfor det er så mye usikkerhet rundt om det faktisk er mulig å forlenge penis. Jeg synes at troverdigheten til forskerne bak naturpenisprogrammet er større enn troverdigheten til eksperter som sier at dette bare er tull uten å ha nok kunnskaper om emnet. Jeg oppfordrer alle som virker som eksperter innenfor sex og samliv, til å finne ut at sannheten før de avfeier dette som svindel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353179-penisforst%C3%B8relse/#findComment-3036450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.