Gå til innhold

Bensinkjøp på Nordbysenter

Anbefalte innlegg

Gjest fattigmor

Var på Harrytur forleden og fyllte Bensin . Betalte med Visakort på pumpa.

Senere sjekket jeg Bank kontoen min.Det viste seg da,at jeg var blitt belastet for 500,- ekstra.

Etter nærmere undersøkelse,fikk jeg beskjed om at det var vanlig at Bensinselskapet tar 500,- i depositum,som blir tilbake betalt noen dager etterpå. ????????????????

Jeg skjønner ingenting! Noen som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353205-bensinkj%C3%B8p-p%C3%A5-nordbysenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fattigmor

Dette høres veldig merkelig ut. Har fylt der flere ganger men aldri lagt merke til noe sånt. Dette høres ikke helt hverken lovlig eller logisk ut.

Har kjøpt Bensin der mange ganger, men da har jeg betalt i Kassa, så det er første gang jeg har betalt på pumpa.Om det er lovlig eller ikke er umulig å si,men det burde i hvertfall stå ett Skilt utenfor med opplysninger om det! Spent om pengene er inne snart.

Det må da være en enorm fortjeneste på, å gjøre sånt? Tenk om det stikker innom en 1000 personer hverdag.Så beholder de pengene inne noen dager?blir vel masse renter ut av det. Gjør de det over hele Sverige, mon tro?

Gjest Naboen til svenskegrensa

Har kjøpt Bensin der mange ganger, men da har jeg betalt i Kassa, så det er første gang jeg har betalt på pumpa.Om det er lovlig eller ikke er umulig å si,men det burde i hvertfall stå ett Skilt utenfor med opplysninger om det! Spent om pengene er inne snart.

Det må da være en enorm fortjeneste på, å gjøre sånt? Tenk om det stikker innom en 1000 personer hverdag.Så beholder de pengene inne noen dager?blir vel masse renter ut av det. Gjør de det over hele Sverige, mon tro?

Nei, det gjør de garantert ikke. Siden jeg bor "oppå" svenskegrensa handler jeg mye i Sverige, og jeg har aldri opplevd noe sånt før!

Annonse

Gjest fattigmor

Jeg har handlet bensin der mange ganger, og har aldri sett at dette har skjedd meg. Jeg bruker da vanlig bankkort til slike kjøp, og hadde garantert merket det.

Ja men, betaler du med kort i kassa eller på pumpa? Er jeg inne og betaler i Kassa...så har det aldri skjedd!

Ja men, betaler du med kort i kassa eller på pumpa? Er jeg inne og betaler i Kassa...så har det aldri skjedd!

Vet ikke om det er slik enda, men ute på pumpene var det begrensninger på hvor mye man kunne (eller kan) fylle.

Så nå betaler jeg i kassa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...