Gå til innhold

Prinsessen vår

Gjest Forstår ikke folk jeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• morsan

1

• Rith

1

Mest aktive i denne tråden

På trøndersk kalles det "Tullskjur".

Hun er en vits og bør fratas prinsessetittelen. Det eneste positive som kan sies om henne er at hun passer godt til hoffnarren Ari B.

http://www.dagbladet.no/tegneserie/fagpratarkiv/tmp/810f02f4f55de88025f9cd72227f88c3.gif

Gjest Forstår ikke folk jeg

''Jeg tror vi må lære det på nytt,fordi vi har glemt det. Tror alle har kunnet det,men verden ble for matrealistisk''

Hvorfor skal jeg lære å snakke med engler (og hva er engler?)? Hva har slike evner med evt. materialisme å gjøre?

Hehe, jeg forventer ikke svar.

Hvis du virkelig vil vite svaret bør du lese om det,du kan jo begynne med Engler av Rudolf Steiner. Men det tviler jeg på at du vil :)

Alice Bailey's bøker forklarer også mye...

Annonse

Hvis du virkelig vil vite svaret bør du lese om det,du kan jo begynne med Engler av Rudolf Steiner. Men det tviler jeg på at du vil :)

Alice Bailey's bøker forklarer også mye...

Jo, jeg er faktisk nysgjerrig på temaet, og du skal ikke se helt bort fra at jeg vil lese mer om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...