Gå til innhold

Hvem er synderen - mat,

Anbefalte innlegg

-havregrøt

-en banan

-en bit sjokolade

-en neve pistasjenøtter

-en neve tørket papaya

-et par wasabierter

-en vaffel med syltetøy

-en bit dansk salmiakk lakris

-en klemmentinaktig sak

Det første som slo meg at hadde dette vært min «diett» i løpet av en dag så syns jeg ikke det er det minste rart at jeg hadde fått magevondt.

Dette var jo bare før en sen middag. Bruker ikke å få dårlig mage av mat vanligvis. Men det ble visst noen feil kombinasjoner eller et eller annet med nøtter. Eller nøtter-lakris. Eller nøtter-klemmentinaktig-lakris.

Fortsetter under...

Joda. Men intuisjonen min sier nei;-)

Min sier også alltid nei etter noe sånt, men da har jeg alltid spist et eller annet det er greit å skylde på. F.eks. pølser. Pølser er en sikker vinner når man trenger en syndebukk. ;)

Min erfaring er at man forstår hva det er ganske raskt. Du smaker gjerne at det er noe rart, eventuelt begynner du å rape eller fjerte hysterisk like etter inntak.

Ikke at jeg er noen ekspert. Det er ekstremt sjelden jeg har mageproblemer. Sist var etter McDonalds i Thailand, og da merket jeg raskt at det var noe muffens. Det endte med en halv dag på sykehus, og 5 dager på anitbiotika.

Min sier også alltid nei etter noe sånt, men da har jeg alltid spist et eller annet det er greit å skylde på. F.eks. pølser. Pølser er en sikker vinner når man trenger en syndebukk. ;)

Min erfaring er at man forstår hva det er ganske raskt. Du smaker gjerne at det er noe rart, eventuelt begynner du å rape eller fjerte hysterisk like etter inntak.

Ikke at jeg er noen ekspert. Det er ekstremt sjelden jeg har mageproblemer. Sist var etter McDonalds i Thailand, og da merket jeg raskt at det var noe muffens. Det endte med en halv dag på sykehus, og 5 dager på anitbiotika.

Huff. Men kunne du blitt matforgiftet eller hva det heter`?

Vel, noe var det. Tror jeg kaster nøttene uansett. Eller så kan jeg teste det igjen i morgen og spise det da og se hva som skjer.

Annonse

Huff. Men kunne du blitt matforgiftet eller hva det heter`?

Vel, noe var det. Tror jeg kaster nøttene uansett. Eller så kan jeg teste det igjen i morgen og spise det da og se hva som skjer.

Jeg var matforgiftet.

Du får prøve nøttene etter at du er bra igjen. Blir du uggen igjen har du syndebukken. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...