Gå til innhold

Hvordan ville du ha reagert...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Forteller mer om partner enn deg, spør du meg.

Snakk om tåpelig tull h*n slenger ut av seg. Skjønner du er sjokkert- det ville jeg også vært.

Du kan velge om du tar det opp når dere begge er rolige, og si hva du synes om slikt tilsnakk. Eller du kan svare igjen dersom h*n sier slikt flere ganger.

Tror nok at jeg ville sagt noe slikt som bare det at han kan finne på å spørre om noe sånt sier mye om hvor han selv kommer fra. ( Dog ikke hvis vedkommende har vist voldelige tendenser). Deretter hadde jeg pakket sakene hans og parkert dem utenfor døra, og bedt om å få nøkkelen til døra!!

Jeg hadde nok blitt giftig, tror jeg. Svart noe sånn som at det sa mye om h*n også i såfall, som var sammen med "neket".

Og så hadde jeg seriøst vurdert om jeg ville fortsette et forhold til en partner som synes jeg er dum, og/eller synes det er greit å kalle meg det. Ingen av delene er akseptabelt.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Lei meg, hadde jeg ikke blitt. Jeg hadde blitt mer irritabel over ikke å ha en partner som er såpass voksen at han kan bruke skikkelige argumenter når han krangler eller diskuterer.

Dette er en barnslig hersketeknikk som dreper en saklig diskusjon.

Annonse

hah, det er jo spørs i hvilken sammenheng han sier det da ?

Hvis dere tullekrangler da må du bare le av det og se på det som et spøk..

Men om dere diskutere noe seriøst og han virkelig vil få deg ned med sånne kommentarer som synes jeg at du skal påpeke at dette var lite saklig og si gjerne at du gidder ikke å prate med han før han beklager dette!

Deretter, ta på deg noe pent, og møtt noen venniner, kos deg og ikke tenk på det. Han kommer nok til å ringe deg og sier nok unnskyld ganke fort ;)

Sånne kommentarer kom min x` med da vi var sammen bare på spøk først, med hvært kom det når han ble irritert på meg og nå hører jeg hvor dum jeg er hver gang vi snakkes... Det kan gå så langt at du ikke legger merke til det selv, men andre folk reagerer. Nei du skal ikke akseptere en slik ordbruk mot deg, det høres fryktelig barnslig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...