Gjest Nervøs Mann Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei, Da jeg skulle til å onanere i går kveld oppdaget jeg plutselig at penis-strengen min var kuttet. Jeg fikk åpenbart nok ganske panikk da jeg oppdaget det, og gikk øyeblikkelig på datamaskinen for å søke meg frem til informasjon om hva som kan ha skjedd. Det jeg har funnet ut så langt er at det er ganske vanlig at dette skjer, og at det som oftest ikke er noe stort problem, men jeg er likevel litt bekymret. Jeg har sett mange med samme problem som sier at det skjedde under samleie for dem, og at det kom masse blod, men dette var ikke tilfellet hos meg. Jeg oppdaget det faktisk ikke før i går kveld, og kan ikke huske å ha kjent noe spesielt til det - og iallefall ikke blødd noe. Jeg har heller ikke vært seksuelt aktiv de siste månedene, bortsett fra onaneringen. Så.. Mitt første spørsmål vil nok være; er det normalt at jeg ikke har blødd noe? Eller kan det være et problem der nede? Deretter lurer jeg på hva jeg eventuelt kan gøre for at det skal gro raskere, og hvordan jeg skal gjøre det med rengjøring av penis, forhud etc. Jeg leste nemlig om en som bare hadde latt det være i tre eller fire dager, uten å rengjøre eller noe (uten å dra frem forhud etc), og at alt var fint igjen etter det. Personlig synes jeg dette høres ganske ekkelt ut, men samtidig er jeg omtrent livredd for å gjøre noe galt der nede nå. Jeg blir nervød for å gå på do, og urolig når jeg skal dusje. Vil det gå greit med bruk av intimsåpe, i hvilke situasoner er det ok å dra tilbake forhuden etc? Håper du kan gi meg så mye informasjon som mulig, slik at jeg slipper å være så nervøs. Har aldri hatt noen problemer nedentil før, og føler at det er et ganske sensitivt område! Håper du forstår hva jeg mener. På forhånd, tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353348-penis-strengen-kuttet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.