Gå til innhold

Sjekking og sånn

Anbefalte innlegg

Gjest gjort mange tabber tidl

Jeg har litt dårlig erfaring fra tidligere sjekking, derfor jeg tenker å høre litt med andre.

Det er en fyr som jeg har noen felles venner med. Så vi sees av og til på fest o.l. Vi har mange ganger hatt en litt flørtete tone, og forrige helg ble det litt dansing og vi holdt rundt hverandre osv. Da vi skulle gå spør han om vi ikke sees snart igjen, jeg sa ja, og fikk inntrykk av i begynnelsen av neste uke (altså denne uken som har gått nå). Men jeg har ikke hørt noe fra han siden. (Jeg sendte mld forrige søndag og sa takk for sist og om han ble med de felles vennene på kino, men han kunne ikke bli m pga mye å gjøre på jobb)

Jeg tenker litt sånn at hvis han er intr, så tar han kontakt. Men så er det det at det er alltid han som har tatt initiativ til om jeg vil bli med på ting med de felles vennene, og det kan jo hende han tror jeg ikke er intr hvis jeg ikke tar kontakt først? Men menn tenker vel ikke sånn, eller? Han er sånn som ikke sender mld med mindre det er noe konkret å spørre om, og siden jeg vet det har vært mye å gjøre på jobben i det siste, kan det jo være det også..

Og ja, jeg kan vise interesse, men har brent meg litt på det før, at hvis jeg er veldig interessert, så ender det ofte med at de øyner sjansen til å få seg noe, men det er ikke jeg intr i. Og så kanskje han var veldig full forrige gang og ikke mente det da han sa at vi skulle treffes (men tror ikke han var så full, sånn egentlig. Hvis de er så fulle pleier de prøve å få meg med hjem, ikke spørre om vi skal treffes dagen etter?).

Så vet ikke helt om jeg skal ta kontakt eller ikke. Hvis jeg ikke tar kontakt, ser jeg han sikkert igjen før eller senere, men det kan gå en del uker... ÆSJ, jeg tenker for mye:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353411-sjekking-og-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du å tape? Han høres interessert ut.

Men menn er ikke sånn eller sånn. Vi er ganske ulike.

Hvis jeg var han ville jeg for øvrig heller ikke tatt kontakt. Jeg tar ikke første initiativet. ;)

Så! Klin til. Skaff deg en date. Fyren er sikkert bare litt treig. Siden han ikke er noen meldingsmann kan du muligens ringe? Jeg har hørt at det var ganske vanlig før i tiden.

Hvis jeg var han ville jeg for øvrig heller ikke tatt kontakt. Jeg tar ikke første initiativet. ;)

Så! Klin til. Skaff deg en date. Fyren er sikkert bare litt treig. Siden han ikke er noen meldingsmann kan du muligens ringe? Jeg har hørt at det var ganske vanlig før i tiden.

sååå har du ringt?:-) Dette med sjekking er ikke lett..for man kan ikke ringe/sms`e ned fyren heller, for da virker man for pågående og desperat. Tar man ikke kontakt, så vet han jo ikke at man kunne tenke seg en kino tur, han er jo ingen tankeleser..og noen menn er veldig opptatt av sitt, at de glemmer seg....

Så ta å ring, er han intr. så sier han ja..om ikke nei vel, synd for ham...det er mange andre menn er ute...Lykke til...:-()

sååå har du ringt?:-) Dette med sjekking er ikke lett..for man kan ikke ringe/sms`e ned fyren heller, for da virker man for pågående og desperat. Tar man ikke kontakt, så vet han jo ikke at man kunne tenke seg en kino tur, han er jo ingen tankeleser..og noen menn er veldig opptatt av sitt, at de glemmer seg....

Så ta å ring, er han intr. så sier han ja..om ikke nei vel, synd for ham...det er mange andre menn er ute...Lykke til...:-()

Nei, jeg har ikke ringt.. Tenkte jeg skulle vente til over helga fordi jeg har vært opptatt, og fikk en mld av han på lørdag igjen om jeg ville være med på noe. Men da jeg ikke kunne, fikk jeg ikke noe svar. Dagen etter svarte han derimot på det jeg spurte om, og da jeg sendte svar tilbake, svarte han på den dagen etterpå.. Jeg forstår ingenting, hva han egentlig vil.. Hvor vanskelig er det å ta 5 min til å svare? Han kan ikke være veldig intr da.. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Jeg har ikke ringt.. Tenkte jeg skulle vente til over helga fordi jeg har vært opptatt, og fikk en mld av han på lørdag igjen om jeg ville være med på noe. Men da jeg ikke kunne, fikk jeg ikke noe svar. Dagen etter svarte han derimot på det jeg spurte om, og da jeg sendte svar tilbake, svarte han på den dagen etterpå.. Jeg forstår ingenting, hva han egentlig vil.. Hvor vanskelig er det å ta 5 min til å svare? Han kan ikke være veldig intr da.. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Og det jeg har å tape er som sagt at han kun er intr i sex og benytter seg av meg siden jeg er åpenbart interessert.

Jeg har ikke ringt.. Tenkte jeg skulle vente til over helga fordi jeg har vært opptatt, og fikk en mld av han på lørdag igjen om jeg ville være med på noe. Men da jeg ikke kunne, fikk jeg ikke noe svar. Dagen etter svarte han derimot på det jeg spurte om, og da jeg sendte svar tilbake, svarte han på den dagen etterpå.. Jeg forstår ingenting, hva han egentlig vil.. Hvor vanskelig er det å ta 5 min til å svare? Han kan ikke være veldig intr da.. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Og det jeg har å tape er som sagt at han kun er intr i sex og benytter seg av meg siden jeg er åpenbart interessert.

Hvordan svarte du at du ikke kunne? Svarte du noe sånt som: "Nei, jeg kan dessverre ikke den dagen", eller svarte du noe mer rutinert som "hei, hyggelig å høre fra deg. Jeg kan dessverre ikke den dagen, men jeg vil gjerne finne på noe en annen dag. Hva med tirsdag? ;)".

Hvis førstnevnte bør dere gå i samlivsterapi allerede før dere har kysset, for dere har åpenbare kommunikasjonsproblemer begge to. ;)

Så dette kan være din neste melding:

- Hei, det er meg igjen. Du, jeg føler vi kommuniserer litt dårlig. Jeg har bestilt time til samlivsterapytten Trude på klinikken, og hvis du mener alvor har du å møte opp mandag klokken 08.30. Hvis du ikke kommer gidder jeg ikke dette mer!

Annonse

Hvordan svarte du at du ikke kunne? Svarte du noe sånt som: "Nei, jeg kan dessverre ikke den dagen", eller svarte du noe mer rutinert som "hei, hyggelig å høre fra deg. Jeg kan dessverre ikke den dagen, men jeg vil gjerne finne på noe en annen dag. Hva med tirsdag? ;)".

Hvis førstnevnte bør dere gå i samlivsterapi allerede før dere har kysset, for dere har åpenbare kommunikasjonsproblemer begge to. ;)

Så dette kan være din neste melding:

- Hei, det er meg igjen. Du, jeg føler vi kommuniserer litt dårlig. Jeg har bestilt time til samlivsterapytten Trude på klinikken, og hvis du mener alvor har du å møte opp mandag klokken 08.30. Hvis du ikke kommer gidder jeg ikke dette mer!

Haha!

Neida, men jeg svarte hyggelig. Og hadde med et par eksplisitte spørsmål sånn at han måtte svare.. Og det gjorde han, men ikke før dagen etter! Men det jeg lurer på er hvorfor han konsekvent svarer dagen etter? Har han ikke overskudd til å skrive mer enn en mld per dag, eller?

Haha!

Neida, men jeg svarte hyggelig. Og hadde med et par eksplisitte spørsmål sånn at han måtte svare.. Og det gjorde han, men ikke før dagen etter! Men det jeg lurer på er hvorfor han konsekvent svarer dagen etter? Har han ikke overskudd til å skrive mer enn en mld per dag, eller?

Det vet jeg ikke, men det kan du jo spørre ham om i neste melding. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...