Gå til innhold

Innlegg i brystene - hvilke alternativer er det?

Anbefalte innlegg

Etter å ha ammet frem to barn så har jeg lyst til å få litt mer form på brystene igjen, men jeg har hørt både og når det kommer til brystforstørrelse. Silikon er almennkjent og så har jeg hørt om at det er mulig å bruke vev fra andre deler på kroppen. Hvilke alternativer finnes det, og hvem er å foretrekke?

Fortsetter under...

Jeg håper også på vev fra kroppen etterhvert. Men ettersom jeg har skjønt så svinner det hen etterhvert. Lurer også på hvordan det er i forhold til brystkreft.

Hørte i radioen i forrige uke at de bruker vev når kvinner skal få bygd opp nye bryster etter at de har fått fjernet det ved kreftsykdom. En slik operasjon kostet visstnok 200.000,-, men jeg kan ikke se for meg at en slik operasjon vil koste like mye hvis man slipper å bygge opp hele brystet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...