Gå til innhold

Thailand

Anbefalte innlegg

Er kjæreste med en flott mann som vurdere fem uker alene i T hailand. Jeg jobber med å klare å stole på han siden han tidligere har vært utro. Han har mye fri i forbindelese med jobben og har nå altså kommet med dette..jeg får helt angst, orker rett og slett ikke tanken på at han skal være der i fem uker uten meg. Sikekrt egeoistisk tenkt av meg, men jeg synes nesten det er bedre å gjøre det slutt, siden jeg ikke klarer å stole på han enda. Jeg er bare så fryktelig forelsket og glad i han. Noen her som har "overlevd" mannes gutte/alene tur til Thailand eller andre land for den saks skyld? Føler meg umoden og barnslig men jeg synes dette er vanskelig.:( Noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353439-thailand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare en tanke

Jeg synes ikke du virker barnslig og umoden her. De fleste ville nok ha reagert på samme måte som deg.

Kanskje best å gjøre det slutt før det blir _for_ seriøst mellom dere? Da slipper du iallefall å bli så dypt skuffet om det viser seg at han er notorisk utro.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353439-thailand/#findComment-3028845
Del på andre sider

Jeg har vært i Thailand noen ganger alene, og selv som singel er jeg overraskende god til å motstå fristelser. Det er ikke så vanskelig som man skulle tro. Men man har et helvetes drag på damene. Ikke bare thaier, men turister. Det er mange vestlige jenter i Thailand, og disse får nok en litt annen (som at de rett og slett ikke har draget) reaksjon fra vestlige menn i vesten enn i Thailand. Har hørt jenter som knapt forstår en lyd når de som normalt er omsvermet blir utkonkurrert av thaiene på discoer og i barer, og nærmest er usynlige for menn.

Det gjør dem rett og slett litt desperate (som menn i Norge).

I fjor reiste jeg sammen med en kompis som er i et forhold, og han hadde absolutt ingen problemer med å holde seg i skinnet. Jeg drar med ham til vinteren også. Hans samboer har ingen grunn til ikke å stole på ham. Dessuten reiser han med fornuftige meg. ;)

Det er ikke Thailand som er problemet, men eventuelt kjæresten din. Vil han være utro kan han være det hvor som helst.

Men du stoler åpenbart ikke på ham. Det forstår jeg. Han har vært utro før, og nå skal han 5 uker alene i et land hvor fristelsene er mange og ingen vil se hva han gjør.

Jeg har for øvrig møtt mange alenereisende i Thailand. De fleste er så snille og greie så, men det avhenger kanskje litt av hvilke personer og miljøer man oppsøker, og ikke minst hvor lett man forelsker seg. Thaiene er litt farlige der. De er så annerledes (sammenlignet med hva vi er vant med i vesten) i oppførsel, at de kan sjarmere i filler en stein. Selv heterofile kvinner går nesten bort og forelsker seg i disse jentene.

Og møter man feil personer er det nok fort gjort å la seg rive med i nattens synder.

Men til det lure spørsmålet: Har du ikke muligheter til å bli med ham? Det ville jo vært det ideelle, og hvis jeg hadde fått meg dame hadde jeg definitivt spurt om hun ville vært med.

Jeg har ingenting til overs for mistillit i et forhold, men jeg ville faktisk forstått at hun ikke stolte på meg alene 5 uker i Thailand.

(Skal sies at jeg hadde dratt uansett, dersom jeg f.eks. fikk meg dame om en måned, og hun ikke kunne vært med til vinteren).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353439-thailand/#findComment-3028846
Del på andre sider

Har selv feriert i Thailand ca en mnd hver vinter. Veldig mange alene reisende både menn og kvinner, og de fleste vi har møtt har sjelden med seg jenter. Virker som de bare nyter å se og få oppmerksomhet uten å ha sex med dem. For oppmerksomhet og tilbud får man i fleng der!

Men det er rett å slett opp til kjæresten din hvordan han utnytter mulighetene.. Jentene der respekterer sok regel at man har kjæreste, og synes det er flott med de somk da sier nei pga dette. Bok med single menn der som de kan prøve seg på..

Så det er som SDD sier.. Er ikke Thailand som er problemet, men hva kjæresten din selv velger å gjøre.. Men skjønner virkelig problemstillingen din ettersom han har vært utro..

men det er ikke noe mulighet for at du kan bli med da? Eller VIL han dra alene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353439-thailand/#findComment-3029159
Del på andre sider

Min nåværende mann fikk ikke dra til Thailand da han ytret ønske om å dra dit med broren sin...

Han hadde gjort for mye dumt som gjorde til at jeg hadde liten tillit til han...

Han må heller bruke tiden til å bygge opp denne tilliten...

Min forrige mann reiste massevis alene...uten at jeg fikk problemer...

Han hadde aldri sviktet meg...og da hadde jeg også full tillit til han...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353439-thailand/#findComment-3029160
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke du virker barnslig og umoden her. De fleste ville nok ha reagert på samme måte som deg.

Kanskje best å gjøre det slutt før det blir _for_ seriøst mellom dere? Da slipper du iallefall å bli så dypt skuffet om det viser seg at han er notorisk utro.

Jeg hadde ikke latt kjærestn min reise på ferie alene til Thailand. Kjæresten min hadde heller ikke likt at jeg skulle dra på ferie så lenge uten han. Jeg synes faktisk kjæresten din burde bedt deg med på denne ferien - særlig når han allerede har gjort sitt for å ødelegge tilliten du hadde til ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353439-thailand/#findComment-3029371
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...