Gjest A på 25 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei! Jeg har ikke hatt mensen på ganske så lenge,pga bytta p-piller & legen sa det kunne bli uregelmessig da eller ikke no på dei jeg har nå..Så har egentilg ikke tenkt over ting & tang! Har jo hatt sex i denne perioden,så lurer på nå om jeg kan være gravid.. Men har ikke kommet så langt til å testa meg enda,for kom ikke til å tenke på symtomene før forje uke..ømme pupper,lagt litt på meg,ikke vært i form osv.. Men idag da jeg var på do,såg jeg da jeg skulle trekke ned at tisse var helt brunt nesten & at det låg en hudfarga "ting" der på str med ein stor ert/klinkekule.. Hva kan det ha vært?? Kan det vært en spontanabort?? Har ikke blødd no idag eller noe,men vært litt rar. Om jeg hadde vært gravid hadde jeg nok vært mellom ca. 6-8 uker på vei..når jeg tenker meg om.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353458-spontanaborteller-hva-var-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.