Gå til innhold

Ingen følelser under samleie

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 19 år som ikke har noen følelser under samleie. Jeg kjenner at penisen er inni meg, men jeg kjenner ingen gode følelser. Jeg har fast partner, og han vet om situasjonen min, og vi prøver ilag og finne punkt eller plasser der jeg kan kjenne noe, men vi finner ingen ting. Jeg har ikke hatt orgasme enda, og vi har sett på nett og prøvd det meste av råd, tips og stillinger, men nå er jeg på nippet til og gi opp. Jeg sliter nå ganske masse med det psykisk, da det sitter igjen i tankene mine hele tiden. Jeg blir aldri kåt uten at jeg blir tatt på, og det sliter ganske masse på partneren at det alltid er han som må få saker til og skje. Håper du kan hjelpe meg litt, evt. gi meg råd om hvem jeg kan snakke nærmere med. Har og hørt at det finst noe nerve"sykdommer", kan det være en årsak? Vil gjerne vite så masse som muligt, har så lyst og kunne få et normalt sexliv, uten tunge tanker og tårer etter et forsøkt samleie!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353459-ingen-f%C3%B8lelser-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heidunder

Veldig mange kvinner får ikke orgasme med vanlig samleie. Jeg er selv en av dem, men har et rikt sexliv allikevel.

Hvordan har du det med å stimulere deg selv? Jeg er sikker på at du har følelser i klitoris, som er der de fleste kvinner blir stimulert. Jeg tror neppe du har noen nervesykdom. Men snakk gjerne med faslegen hvis du er urolig.

Dere er veldig unge, dette ordner seg nok helt sikkert. Det viktige er å slappe av, nyte hverandre og ikke stresse med det å gi deg orgasme.

Veldig mange kvinner får ikke orgasme med vanlig samleie. Jeg er selv en av dem, men har et rikt sexliv allikevel.

Hvordan har du det med å stimulere deg selv? Jeg er sikker på at du har følelser i klitoris, som er der de fleste kvinner blir stimulert. Jeg tror neppe du har noen nervesykdom. Men snakk gjerne med faslegen hvis du er urolig.

Dere er veldig unge, dette ordner seg nok helt sikkert. Det viktige er å slappe av, nyte hverandre og ikke stresse med det å gi deg orgasme.

...rikt og rikt! ja, ja.

Gjest heidunder

...rikt og rikt! ja, ja.

Synes det var en unødvendig kommentar i en tråd hvor trådstarter viser såpass stor fortvilelse over situasjonen.

En situasjon hun deler med mange kvinner.

Du synes vel det hjeper henne ved å fortelle meg at jeg ikke har skjønt noen ting.

Har du mer følelse når du holder på alene da? Mange trenger å lære seg hvor/hva som er godt for akkurat seg selv.

Jeg har aldri vert en slik person som gjør ting på meg selv, så jeg vet at jeg ikke har exprimentert nokk, men jeg er ikke helt komfortabel med det. Men det har litt med at jeg ikke finner punktene selv heller. Har prøvd litt i det siste, men får det ikke til selv engang, det er veldig irriterende..

Annonse

Jeg er ikke særlig komfortabel med og stimulere meg selv. Det har veldig mye og si pga jeg ikke finner punktene selv engang. Jeg har en del følelser i klitoris, men jeg føler at de følelsene er så sterke, og ikke på en spesielt god måte, de tar liksom over kroppen min. Om jeg og typen ligger og koser, og han bare kommer borti klitoris, så hopper kroppen min til. Det er vel på grunn av at den aldri har vert noe særlig til bruk før, men jeg sliter med og "ta den ibruk" ..

Men, kan jeg gå til lege og snakke om det? Eller går det an og snakke med en gynekolog kanskje?

Gjest maestrona

Jeg har aldri vert en slik person som gjør ting på meg selv, så jeg vet at jeg ikke har exprimentert nokk, men jeg er ikke helt komfortabel med det. Men det har litt med at jeg ikke finner punktene selv heller. Har prøvd litt i det siste, men får det ikke til selv engang, det er veldig irriterende..

Ta av dusjhodet, varmt vann, kraftig stråle, du er snart i himmelen!

Jeg har heller ingen fantastiske punkter som sender meg til himmels. Men jeg kan alikvel ha det godt.

Jeg synes også at denne er flott. Kanskje noe å teste?

http://kjerstiantonsen.blogg.no/1250439082_stubby_er_helt_fantas.html

Gjest Heidunder

Jeg er ikke særlig komfortabel med og stimulere meg selv. Det har veldig mye og si pga jeg ikke finner punktene selv engang. Jeg har en del følelser i klitoris, men jeg føler at de følelsene er så sterke, og ikke på en spesielt god måte, de tar liksom over kroppen min. Om jeg og typen ligger og koser, og han bare kommer borti klitoris, så hopper kroppen min til. Det er vel på grunn av at den aldri har vert noe særlig til bruk før, men jeg sliter med og "ta den ibruk" ..

Men, kan jeg gå til lege og snakke om det? Eller går det an og snakke med en gynekolog kanskje?

Snakk gjerne med faslege eller gynekolog.

Gjest anonym for anledningen...

Prøv å ikke ta direkte på klitoris men i området rundt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...