Gjest Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei, for 2-3 mnd siden fikk jeg sterke smerter i venstre flanke, de gikk fort over men kom ca. 2 ganger daglig. D ble vurdert nyresten, men ingenting vistes på CT uten kontrast. Deretter hatt gynekologisk undersøkelse med ultralyd, celleprøve av urin alt fint unntatt at jeg har blod i urin. Nå ønsker jeg å komme til urolog da jeg nevnte for fastlegen kanskje ikke bakteriell betennelse i urinveier eller blære. Smertene har gått over til mer varig og spesielt før og etter vannlating. Kjennes nesten som slik jeg kan tenkte meg knivstikk ca 10 ganger daglig må stå foroverbøyd og holde på magen på venstre side eller ligge på rygg kan lindre litt, nå sykemeldt i ei uke og tenkter selv kanskje instituell cystitt? men jeg vet jo ikke, overhodet ikke bekymret for at det er farlig, men har et intenst ønske om mindre smerter og å fungere i hverdagen. Her er svar fra legen via epost som jeg stiller meg undrende til da jeg trodde at ikke bakteriell betennelse heller blir behandlet med Ibux, zyrtec og annet : når jeg ba om henvisning til urolog fikk jeg følgende svar : Det er et forsøk verd med kur. Jeg fakser en resept til Vitus-apoteket i Romsdalsgata. Vi ordner henvisning på torsdag, det tar trolig tid siden vi ikke har funnet tegn til noe farlig på de undersøkelsene som er gjørt. --- Jeg ønsker ikke å ta antibiotika hvis ikke nødvendig og lurer på om man har krav til å komme til spesialist på grunnlag av smertene, som sagt tror ikke det er farlig og er ikke bekymret for det, men har ingen livskvalitet med denne plagen. Har i tillegg cervical dystoni som jeg får botox for. takker på forhånd for svar. mvh Mirijam 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353469-allergisk-bl%C3%A6re-urinveier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.