Gå til innhold

hvite prikker på tungen

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger litt hjelp.

Jeg satt å spiste fårikål på søndag. Og i det jeg gikk i fra bordet begynte jeg å få hvite små blemme lignende ting i på tungen. Er kun på tungen og litt bakover i svelget. Det svir og er i kveld kommet tilbake. Kjennes ut som om jeg har brent meg på tungen.

Kan dette være pga pepperet jeg spiste? Var jo hel pepper og har nok tygget det. Det kom så veldig plutselig rett etter maten.

Er som sakt små hvite prikker/blemmer. Og kun på tungen. Vil egentlig ikke betegne det som blemmer, har hatt det før i munnen og det er annerledes. Men dette er smertefult og svir. Kan noen hjelpe meg med hva det kan være? Kan det være av pepperet eller må det være noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353500-hvite-prikker-p%C3%A5-tungen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...