Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk påvist at jeg hadde hepatitt B og Hepatitt C da jeg ventet barn for 14 år siden, jeg ble smittet ca 17 år tidligere da jeg var sprøytenarkoman. Jeg bodde i Sverige og gjennomgikk behandling mot hetatitt C og jeg ble helt frisk igjen. Nå sliter jeg veldig med depresjoner, jeg er forferdelig trøtt, har litt panikk for den trøttheten, og jeg har vanskelig for å konsentrere meg og huske ting. Kan dette komme fra de skadene leveren fikk den gang? Jeg er også veldig plaget med smerter i kroppen og lurer på om jeg har noe revmatologisk sykdom, kan det ha noe sammenheng med evt skader på lever? Jeg er i jobb men orker ikke jobbe 100%, det ideelle hadde vært 50%, kan man få en slags uføre pga det jeg sliter med i dag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353527-hepatitt-c/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...