Alove Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei. Jeg fikk påvist at jeg hadde hepatitt B og Hepatitt C da jeg ventet barn for 14 år siden, jeg ble smittet ca 17 år tidligere da jeg var sprøytenarkoman. Jeg bodde i Sverige og gjennomgikk behandling mot hetatitt C og jeg ble helt frisk igjen. Nå sliter jeg veldig med depresjoner, jeg er forferdelig trøtt, har litt panikk for den trøttheten, og jeg har vanskelig for å konsentrere meg og huske ting. Kan dette komme fra de skadene leveren fikk den gang? Jeg er også veldig plaget med smerter i kroppen og lurer på om jeg har noe revmatologisk sykdom, kan det ha noe sammenheng med evt skader på lever? Jeg er i jobb men orker ikke jobbe 100%, det ideelle hadde vært 50%, kan man få en slags uføre pga det jeg sliter med i dag? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353527-hepatitt-c/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.