Gå til innhold

Dagkrem til blandet/sensitiv hud 37 år kvinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke helt på antirynker\n ennå (bortsett fra øyekrem), men ville bare si at huden min aldri har vært så fin som etter at jeg begynte med Dermalogica.

Bruker først en olje som heter Precleanse, deretter hudvasken Essential cleansing solution. Så en øyekrem med faktor 15. Krem til resten av ansiktet kjøper jeg derimot fra apoteket, en for blandet hud.

Disse produktene koster litt, men har betydd natt og dag i forskjell for meg.

Er ikke helt på antirynker\n ennå (bortsett fra øyekrem), men ville bare si at huden min aldri har vært så fin som etter at jeg begynte med Dermalogica.

Bruker først en olje som heter Precleanse, deretter hudvasken Essential cleansing solution. Så en øyekrem med faktor 15. Krem til resten av ansiktet kjøper jeg derimot fra apoteket, en for blandet hud.

Disse produktene koster litt, men har betydd natt og dag i forskjell for meg.

Det beste er vel å finne rimelige og gode produkter. Tror jeg skal prøve Nivea og Loreal evt. Eucerin eller Vichy.

Det beste er vel å finne rimelige og gode produkter. Tror jeg skal prøve Nivea og Loreal evt. Eucerin eller Vichy.

Ja, om det funker så er det jo flott. Jeg hadde hudproblemer med blandet/fet hud og kviser til jeg var 32, fant da Dermalogica og har hatt nærmest plettfri hud siden. :-)

Ja, om det funker så er det jo flott. Jeg hadde hudproblemer med blandet/fet hud og kviser til jeg var 32, fant da Dermalogica og har hatt nærmest plettfri hud siden. :-)

Jeg har ikke problemhud. Bare litt sensitiv og rød hud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...