Gjest ladytramp Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har et luksusproblem... Min mann jobber skift, så hver tredje uke jobber han natt. Da legger han seg ca kl. 07, og sover til 12-13-tida. Dette er ikke nok for ham, så selv om han ofte får sovet en time på ettermiddagen er han rimelig zombie den uka. Selv jobber jeg 50 % kveld akkurat nå, og drar hjemmefra kl 15 og kommer hjem ca en time før han drar på jobb. Så vi ser ikke så mye til hverandre... Mitt problem er at jeg ikke alltid klarer å forholde meg til hans trøtthet slik jeg burde... Fordi han er trøtt er han inneslutta, taus og lite interessert i nærkontakt. Det skyldes også delvis at vi har lite sex siden vi ser hverandre lite, han blir alltid mer kosete i perioder vi har mye sex/er mye intime. Jeg har nok noe lav selvtillit og blir innimellom usikker på om han egentlig er glad i meg når jeg ikke får noe form for bekreftelse, hverken verbal eller i form av kos. Vil presisere at jeg ikke er klengete av person! Men jeg ser at jeg blir mer klengete når jeg ikke får noe respons... Så jeg trenger litt hjelp her... Hva kan jeg gjøre for å unngå å bli usikker? Jeg "vet" jo at det skyldes trøtthet, så hvorfor går jeg rundt og føler at han ikke vil ha meg lenger? Ønsker jo bare å gjøre nattskiftuka hans så behagelig som mulig, og vil unngå at han skal få dårlig samvittighet fordi han jo ser at jeg blir lei meg innimellom... Noen som har noen tips til meg? Han kommer ikke til å bytte jobb med det første, så jeg må lære meg å leve med dette uten å bli usikker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353559-hvordan-forholde-meg-til-tr%C3%B8tt-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nå har jeg jobbet turnus i mange år. Og jeg vet at det kan være hardt for mange. Mange får problemer med søvn, matlyst og andre helseproblemer. Jeg jobbet en type turnus som jeg trivde veldig godt med,men den var ikke godkjent og bedrifte måtte søke om dispensasjon hvert år. Vi prøvde å bytte til en annen turnus ordning, og da endte det med at jeg og faktisk de fleste andre aldri følte at vi fikk sovet nok. Tok ikke mange mnd før vi var tilbake på den gamle turnusen. :-) Men, jeg vet alt om det å være trett i forhold til turnusjobbing. Og jeg vet hva det kan gjøre med humøret. Men... husker godt at jeg ikke var like trett med en gang jeg kom hjem fra jobb. Hva med å si at han gjerne må forføre deg på morrakvisten, før han sovner. Jeg har sansen for både den måten å sovne på, og bli vekket på... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353559-hvordan-forholde-meg-til-tr%C3%B8tt-mann/#findComment-3030385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er det virkelig mulig? Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er problemet ditt egentlig at du ikke får sex den uka som han har nattevakt? Det er jo egentlig veldig barnslig av deg. Hvis dere er sammen de to andre ukene, så burde det ikke være noe problem i det hele tatt. Her er du problemet og ikke han. Stakkars mann sier jeg bare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353559-hvordan-forholde-meg-til-tr%C3%B8tt-mann/#findComment-3031043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.