lenec Skrevet 18. september 2001 Skrevet 18. september 2001 Hei! Jeg har en datter på 7 mnd.som nettopp har fått sin første tann nede. Har kjøpt baby tannbørste og Kids barnetannkrem, men hun nekter å åpne munnen når jeg prøver å skal pusse litt på den.... Jeg har hørt at det er lurt å begynne med fluor, men på hvilken måte? Jeg kan vel ikke gi en 7mnd.gammel baby fluortabletter?eller finnes det noe i flytende form som man kan kjøpe? Takknemlig for svar. Vennlig hilsen 0 Siter
Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 18. september 2001 Skrevet 18. september 2001 Hemmeligheten er flourtabletter som løses opp det vannet du lager barnegrøten av. Lykke til- 0 Siter
Miromurr Skrevet 18. september 2001 Skrevet 18. september 2001 Hemmeligheten er flourtabletter som løses opp det vannet du lager barnegrøten av. Lykke til- Dette rådet _må_ komme fra en tannlege som har unger sjøl ;-) Kan han forøvrig noen gode tannpussesanger for motstridige tannpussere? 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 19. september 2001 Skrevet 19. september 2001 Dette rådet _må_ komme fra en tannlege som har unger sjøl ;-) Kan han forøvrig noen gode tannpussesanger for motstridige tannpussere? Puss,puss så får du en suss, *suss* Puss, så får du en suss, *suss* Hver eneste tann, med børste og vann, puss, så får du en suss *suss* Det blir ikke hull i en tann som er ren, For tennene de pusser vi jo en etter en, Og godteri spiser vi bare til fest; Sånn en gang i uka er best! For det er flaut, det er flaut det er flaut, flaut, flaut; -å bare kunne spise graut! 0 Siter
Gjest Flua Skrevet 22. september 2001 Skrevet 22. september 2001 Hemmeligheten er flourtabletter som løses opp det vannet du lager barnegrøten av. Lykke til- Bør man ikke unngå å blande fluoren i grøt, det pleier vel å være melk i det? Siden calsium binder fluor, mener jeg.. Nå har ikke jeg mye ekspertise i barnegrøter, da... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.