Gå til innhold

Krisehjelp søkes - gavetips!

Anbefalte innlegg

Jeg har helt og totalt og fullstendig glemt 50-årsdagen til ei venninne - som jeg skal treffe i morgen formiddag. KRISE!

Noen som kan hjelpe meg med kjapp tankegang?

Hun har ingen interesse i klær/pynt/fjas/fanteri. Hun er en praktisk anlagt dame med god råd, så hun kan kjøpe seg det hun trenger. Jeg vil gjerne finne på noe hun kan ha nytte av, men som hun ikke ville kommet på å kjøpe selv.

Hun trener ikke, og er ikke inne på tanken å begynne. Veldig opptatt av jobben, tilbringer mye tid der. Har hytte på fjellet.

Spa/teater/hudpleie er ikke aktuelt.

Hjelp..???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353637-krisehjelp-s%C3%B8kes-gavetips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulltrøye - det finnes så mange stillige og lekre trøyer nå :-) Ullvang eller Kari Traa eller Bergans! Gå på en sportsbutikk!

Æsj, skulle ha skrevet at dette er en dame som går i leggbukser i -15 - hun er av den ultravarme typen...

Men tipset er jo egentlig veldig bra!

Æsj, skulle ha skrevet at dette er en dame som går i leggbukser i -15 - hun er av den ultravarme typen...

Men tipset er jo egentlig veldig bra!

Da ville jeg kjøpt en ull-singlet. Jeg er også veldig varm av meg og går helst med kortermet ulltrøye eller ull-singlet om vinteren. Kjempedeilig, selv om en er varmblodig :-)

Da ville jeg kjøpt en ull-singlet. Jeg er også veldig varm av meg og går helst med kortermet ulltrøye eller ull-singlet om vinteren. Kjempedeilig, selv om en er varmblodig :-)

''Kjempedeilig, selv om en er varmblodig :-)''

Enig! Jeg er også veldig varm av meg, men digger ulltrøyene mine vinterstid :-)

Annonse

Gjest 52 snart.

''Kjempedeilig, selv om en er varmblodig :-)''

Enig! Jeg er også veldig varm av meg, men digger ulltrøyene mine vinterstid :-)

Gavekort på 500 eller 1000 kr.Da kan hun selv bestemme.

Plasser det enten i en dyr konfekteske eller en dyr blomsterbukett.

Er dette en av dine største KRISER, eller, siden du ber om krisehjelp? :-)

He-he, takk for den.

Ja, siden mitt liv kun er en reise på rosa skyer, ble det skikkelig kritisk. Heldigvis klarte jeg å løse denne krisen, ellers ville det gått meg veldig ille.

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1285271731' post='4440797]

Gavekort på en god restaurant, full middag og vinutvalg for to.

Det hadde blitt skikkelig kræsj, men det visste jeg og hadde aldri kommet på å kjøpe det. :-)

Det ble ull-bh! :-)

Gavekort på 500 eller 1000 kr.Da kan hun selv bestemme.

Plasser det enten i en dyr konfekteske eller en dyr blomsterbukett.

Jeg er vanligvis fan av gavekort, men akkurat i denne anledningen ønsket jeg en gave. Og det fant jeg - en ull-bh. :-)

Gjest Shira :o)

Det hadde blitt skikkelig kræsj, men det visste jeg og hadde aldri kommet på å kjøpe det. :-)

Det ble ull-bh! :-)

OK. He he, jeg hadde blitt glad for en slik gave, derfor jeg nevnte det. Jeg liker gode middager sammen med en god venn/venner, eller sambo, men vi er alle forskjellige. :o)

Ull-bh, genialt! Hvor kjøpte du den? Jeg fryser konstant, så ull-bh må være tingen for meg.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1285567909' post='4442608]

OK. He he, jeg hadde blitt glad for en slik gave, derfor jeg nevnte det. Jeg liker gode middager sammen med en god venn/venner, eller sambo, men vi er alle forskjellige. :o)

Ull-bh, genialt! Hvor kjøpte du den? Jeg fryser konstant, så ull-bh må være tingen for meg.

Jeg hadde også blitt veldig glad for en slik middagsgave, men jeg vet at det ikke hadde blitt noe av hos dem. Ulikheter, vet du. :-)

Ull-bh'n denne gang kjøpte jeg på G-sport, merke Devold. Selv har jeg en herfra: http://www.aclima.no/index.php?view=guide#, som jeg er særdeles glad i.

Løp og kjøp! :-)

Gjest Shira :o)

Jeg hadde også blitt veldig glad for en slik middagsgave, men jeg vet at det ikke hadde blitt noe av hos dem. Ulikheter, vet du. :-)

Ull-bh'n denne gang kjøpte jeg på G-sport, merke Devold. Selv har jeg en herfra: http://www.aclima.no/index.php?view=guide#, som jeg er særdeles glad i.

Løp og kjøp! :-)

Takker! :o)

En grunn til at jeg liker slike middaggaver, er at venninna mi får ofte slike, hun har alt fra før, hun tar ofte meg med på middag og det synes jo jeg er helt topp! (gaven er ofte fra flere sammen og middag for to, jeg er den heldige vinneren ;o) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...