Gå til innhold

Uregelmessig syklus- eller gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenåigjen

Nå er jeg bare forvirra her... Hadde siste mens 18-22 august. Etter mens hadde vi ei uke med ubeskytta sex, min mann steriliserte seg 30. august. Pga det gikk det to uker før vi hadde sex igjen. Jeg trodde jeg skulle ha eggløsning midtveis i de to ukene vi ikke hadde sex, hadde lett brun utflod rundt den 16. og forventet mens da, pga det hadde vi ubeskytta sex flere dager. Har ennå ikke fått mens, idag fikk jeg lett blødning(friskt) etter samleie. Er nå lett panisk siden blødningen ikke øker. Kan farget utflod den 16. ha vært eggløsningsblødning og blødningen idag skyldes graviditet? Har lett ømme bryster men det kan også være at jeg bare går og "kjenner etter" for mye... Har ikke kjent noe kvalme.

Det har vært mye påkjenninger i det siste, abort for noen mnd siden og vektvariasjoner de siste mnd. Siste to ukene har jeg vært mindre fysisk aktiv enn vanlig og dermed gått litt opp i vekt. Kan dette påvirke syklusen min? Hysterisk redd for å bli gravid igjen...

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353662-uregelmessig-syklus-eller-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikkenåigjen

Ja, det har du jammen meg rett i. Hvorfor i all verden har de ubeskyttet sex da? :/

Vi vet at han ikke er steril ennå. Vi hadde ubeskytta sex da fordi jeg pga brun utflod trodde mens var rett rundt hjørnet, siden dato stemte med forrige måneds mens. Ellers ville jeg ikke tatt sjansen, men jeg trodde faktisk det var rett før mens og dermed veldig liten risiko for å bli gravid!!

Vi vet at han ikke er steril ennå. Vi hadde ubeskytta sex da fordi jeg pga brun utflod trodde mens var rett rundt hjørnet, siden dato stemte med forrige måneds mens. Ellers ville jeg ikke tatt sjansen, men jeg trodde faktisk det var rett før mens og dermed veldig liten risiko for å bli gravid!!

''Hadde siste mens 18-22 august. Etter mens hadde vi ei uke med ubeskytta sex, min mann steriliserte seg 30. august. Pga det gikk det to uker før vi hadde sex igjen. Jeg trodde jeg skulle ha eggløsning midtveis i de to ukene vi ikke hadde sex, hadde lett brun utflod rundt den 16. og forventet mens da, pga det hadde vi ubeskytta sex flere dager.''

...

Høres ut som dere bruker abort som prevensjon...

Sikre perioder er ikke sikre, så om du absolutt ikke vil ha barn, så må du bruke prevensjon inntil mannen din ikke er fertil lengre.

Gjest ikkenåigjen

''Hadde siste mens 18-22 august. Etter mens hadde vi ei uke med ubeskytta sex, min mann steriliserte seg 30. august. Pga det gikk det to uker før vi hadde sex igjen. Jeg trodde jeg skulle ha eggløsning midtveis i de to ukene vi ikke hadde sex, hadde lett brun utflod rundt den 16. og forventet mens da, pga det hadde vi ubeskytta sex flere dager.''

...

Høres ut som dere bruker abort som prevensjon...

Sikre perioder er ikke sikre, så om du absolutt ikke vil ha barn, så må du bruke prevensjon inntil mannen din ikke er fertil lengre.

Ikke vær så forbanna kjapp med å dømme andre! Tenk selv- første dag i mens forrige måned var den 18. Den 16. neste måned får du brunlig utflod. Ville ikke du også tenkt at det var pga mens? Det er nesten nøyaktig 1 mnd! Jeg bruker da for pokker ikke abort som prevensjon! Jeg har gjort tre forsøk med spiral(siste gangen ble jeg gravid på tross av spiral) og tåler ikke latex. Tenk deg om før du svarer, du vet ingenting om meg så ikke svar som om du gjør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...